گل یامال ستاره‌های اسپانیا را شوکه کرد (عکس)


کد خبر : 2053825 |
19 تیر 1403 ساعت 23:51 |
45.6K بازدید |

32
دیدگاه


دنی کارواخال و پدری از ضربه دیدنی لامین یامال مقابل فرانسه به شدت هیجان زده شدند.

گل یامال ستاره‌های اسپانیا را شوکه کرد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی نیمه نهایی یورو 2024 را با شرایط مناسبی مقابل فرانسه سپری می‌کند و تا شروع نیمه دوم به نتیج دلخواهش رسیده است.

پس از شروع درخشان فرانسه با گل دقیقه 9 راندال کولو موآنی روی ارسال کیلیان امباپه، اسپانیا تسلیم نشد و خیلی زود به گل تساوی و سپس گل دوم رسید.

اولین گل اسپانیا در دقیقه 21 به ثمر رسید که لامین یامال بینندگان این بازی در داخل و خارج از ورزشگاه را یک بار دیگر مبهوت استعداد شگفت انگیز خودش کرد.

یامال بعد از دریافت پاس آلوارو موراتا موفق شد آدرین رابیو و ویلیام سالیبا را فریب بدهد و با ضربه فنی و تماشایی پای چپ توپ را به گل تبدیل کرده و مایک مانیان را مغلوب خود کند.

تصاویر منتشر شده از روی سکوها نشان می‌دهد که یامال چطور همبازیان خود که نتوانستند در این بازی حضور داشته باشند را خوشحال و شگفت زده کرد.

2052257
2052258
2052256
2052255

پس از برخورد ضربه یامال به تیرک عمودی و ورود آن به دروازه که موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، پدری غافلگیر شد و گل شدن این ضربه را باور نمی‌کرد. پدری به دلیل مصدومیت در بازی مقابل آلمان بازی را از روی سکوها تماشا می‌کند.

از چهره پدری کاملا مشخص بود که او از گل دیدنی همبازی‌اش در بارسلونا و تیم ملی چه اندازه هیجان زده شده و در کنار او هم دنی کارواخال حضور داشت. کارواخال که در دقایق پایانی بازی مقابل آلمان از زمین اخراج شده بود هم در این بازی غایب است.

کارواخال از ضربه جوان‌ترین گلزن تاریخ ادوار نیمه نهایی یورو به شدت خوشحال شد و با فریاد بلند این احساس خود را بروز داد که عکاسان آن را هم شکار کرده‌اند.

source