بدل ساوت‌گیت در محاصره طرفداران انگلیس (عکس)


کد خبر : 2054032 |
20 تیر 1403 ساعت 21:52 |
17.6K بازدید |

17
دیدگاه


طرفداران انگلیس قبل از بازی با هلند بدل گرت ساوت‌گیت را در دورتموند پیدا کردند.

بدل ساوت‌گیت در محاصره طرفداران انگلیس (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال انگلیس امشب در بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2024 باید به مصاف هلندی برود که با شکست ترکیه پا به این مرحله گذاشته است.

انگلیس که با وجود تمامی انتقادات از عملکرد گرت ساوت‌گیت به این مرحله راه پیدا کرده، در بازی قبلی سوئیس را از پیش رو برداشت.

ساوت‌گیت و تیمش آماده هستند تا به حسرت طولانی طرفداران انگلیس برای کسب جام پایان بدهند و در صورت برتری در بازی امشب حریف اسپانیا می‌شوند که با شکست فرانسه به فینال راه یافته است.

2052626
2052627

ساوت‌گیت مربی محبوب انگلیسی‌ها نیست و در جریان همین جام به دلیل عملکرد دور از انتظار تیمش، مورد هدف لیوان‌های پلاستیکی تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود.

با وجود اینکه تیم پرستاره این سرمربی انگلیس به فینال نزدیک شده طرفداران سعی می‌کنند با انرژی از تیم خود حمایت کرده و به رویای کسب جام نزدیک‌تر شوند.

در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که محل میزبانی بازی امشب است، طرفداران انگلیس بدل گرت ساوت‌گیت را پیدا کردند.

یک مامور پلیس که شباهت بسیار زیادی به ساوت‌گیت داشت شاهد استقبال گرم طرفداران سه شیرها بود که او را محاصره کرده بودند و از او فیلم می‌گرفتند. در میان چهره متعجب این مامور پلیس، انگلیسی‌ها شعار”ساوت‌گیت تو منحصر به فردی” را یکصدا می‌خواندند.

source