پالس‌های مثبت ستاره لیورپول به کهکشانی‌ها؛ رئال مادرید به دنبال جذب ترنت الکساندر آرنولد

طرفداری | رئال مادرید و ترنت الکساندر آرنولد به مدت یک ماه است که با هم در تماس هستند و ستاره لیورپول علاقه‌مند به حضور در این تیم اسپانیایی است.

در حالی که مذاکرات رئال مادرید با بایرن مونیخ برای جذب آلفونسو دیویس در پست دفاع چپ با کندی پیش می‌رود، به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها در آستانه یک بمب خبری بزرگ در جناح راست زمین نیز هستند. طبق گزارش کریستین فالک، خبرنگار آلمانی بیلد، رئال مادرید در حال حاضر به طور جدی به دنبال جذب ترنت الکساندر آرنولد، ستاره 25 ساله لیورپول است.

با جدایی یورگن کلوپ از سرمربیگری لیورپول، این باشگاه در آستانه تغییرات بزرگی در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد و جدایی برخی از ستاره‌های محبوب هواداران دور از انتظار نیست. الکساندر آرنولد که تنها یک سال دیگر تا پایان قراردادش با لیورپول باقی مانده است، به انتقال به رئال مادرید علاقه‌مند و دو طرف بیش از یک ماه است که در حال مذاکره هستند.

جود بلینگام و ترنت الکساندر آرنولد در یورو 2024

مدافعی فوق‌العاده در فاز هجومی

همانطور که رئال مادرید به دنبال جذب دیویس به عنوان یک مدافع چپ هجومی و مطمئن است، ترنت الکساندر آرنولد نیز در سمت راست، عملکردی مشابه دیویس ارائه می‌دهد. این بازیکن جوان که به خصوص به خاطر ارسال‌های دقیق و خطرناکش شناخته می‌شود، می‌تواند به گزینه‌ای ایده‌آل و فوق‌العاده برای رئال مادرید تبدیل شود. الکساندر آرنولد که 25 ساله است، در دوران حضور خود تحت نظر یورگن کلوپ به یکی از بهترین مدافعان راست دنیای فوتبال تبدیل شده است. او فصل گذشته در 28 بازی لیگ برای لیورپول به میدان رفت، یک گل به ثمر رساند، 4 پاس گل داد و به طور میانگین 2.3 پاس کلیدی در هر بازی ثبت کرد.

با توجه به سن 32 سالگی دنی کارواخال، رئال مادرید باید به دنبال جانشینی بلندمدت در پست دافع راست خود باشد. در این زمینه، بازیکنان زیادی نمی‌توانند از عملکردی بهتر از ستاره لیورپول برخوردار باشند.

source