تیم منتخب یوفا برای یورو ۲۰۲۴ با دو نام غیرمنتظره!

تیم منتخب یوفا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ مشخص شد. ۱۱ ستاره در تیم منتخب یوفا قرار گرفتند اما حضور برخی اسامی و نبود برخی دیگر باعث تعجب هواداران شد.

پس از قهرمانی تیم ملی اسپانیا در برلین، تیم ناظر فنی یوفا بهترین بازیکنان تورنمنت آلمان را انتخاب کردند. تیم ناظر که شامل نام‌های بزرگی مانند فابیو کاپلو و اوله‌گنار سولشائر می‌شود، شش ستاره اسپانیا را در تیم منتخب قرار دادند. خط هافبک کاملا اسپانیایی تیم متشکل از رودری، فابیان رویس و دنی اولمو است. لامین یامال ۱۷ ساله و نیکو ویلیامز ۲۲ ساله نیز که باهم در به ثمر رسیدن ۸ گل برای اسپانیا نقش داشتند، وینگرهای تیم را پر کردند. و آخرین عضو تیم لوئیس دلافوئنته ستاره برجسته مارک کوکوریا بود.

جمال موسیالا تنها بازیکن از کشور میزبان بود که پس از به ثمر رساندن سه گل در پنج بازی این تورنمنت، نامش را در ترکیب تیم قرار داد. فرانسه دو بازیکن داشت: ویلیام سالیبا از آرسنال و مایک مانیان دروازه‌بان میلان. در حالی که مانوئل آکانجی و کایل واکر به ترتیب از سوئیس و انگلیس انتخاب شدند.

طرفداران از حضور واکر در ترکیب شگفت‌زده شدند و معتقد بودند که دنی کارواخال اسپانیایی باید به جای این بازیکن ۳۴ ساله در پست دفاع راست انتخاب می‌شد. برخی نیز معتقد بودند که جای کودی خاکپو و جود بلینگام در این تیم خالیست.

بیشتر بخوانید: لامین یامال؛ استعداد الهی که کتاب رکوردها را بازنویسی می‌کند/ نوجوانی که می‌تواند بزرگ‌تر از مسی و پله شود!

تیم منتخب یوفا برای یورو ۲۰۲۴ با دو نام غیرمنتظره!

source