ستاره جوان سپاهان و تکرار رقابت با ملی‌پوش! (عکس)


کد خبر : 2057204 |
03 مرداد 1403 ساعت 20:12 |
2.5K بازدید |

4
دیدگاه


رقابت آریا یوسفی و صالح حردانی برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان جذاب خواهد بود.

ستاره جوان سپاهان و تکرار رقابت با ملی‌پوش! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، جدایی رامین رضاییان از سپاهان و حضور او در استقلال این شرایط را ایجاد کرده بود که مدافع راست ملی‌پوش ایران در پیراهن استقلال به رقابت نزدیکی بپردازند و شانس حضورشان در ترکیب اصلی را دنبال کنند، اما شرایط متفاوت پیش رفت و صالح حردانی با حضور در سپاهان رقابت جالبی با بازیکن جوان سپاهان خواهد داشت.

2057858

آریا یوسفی، بازیکن جوان و مستعد سپاهان که در چند پست مختلف به میدان می‌رود، در جام ملت‌های آسیا به عنوان مدافع راست به تیم ملی فراخوانده شد تا نگاه جدی‌تری به این پست داشته باشد و در برخی از مسابقات فصل گذشته سپاهان جای رامین رضاییان را پر کرد.

دو بازیکن جوان سپاهان صالح حردانی و آریا یوسفی برای حضور در ترکیب اصلی از فاکتور انگیزه و نیروی جوانی خود حداکثر استفاده را خواهند برد و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند، این رقابت تمام عیار به سود مورایس خواهد بود و دو بازیکن آماده را در اختیار خواهد داشت.

یوسفی فصل گذشته به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ مطرح شد و در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کرد و در این فصل با تجربه‌ای بیشتر به دنبال تکامل در مسیر فوتبالی‌اش خواهد بود و صالح حردانی هم به دنبال تثبیت حضور در تیم ملی خواهد بود.

source