حزباوی چشم انتظار رسیدن یک بازیکن ویژه! (عکس)


کد خبر : 2057288 |
04 مرداد 1403 ساعت 07:28 |
29.5K بازدید |

26
دیدگاه


انتخاب قلب خط دفاعی توسط مورایس در مصاف با شباب الاهلی جدی‌ترین چالش‌ این روزهای کادر فنی سپاهان است.

حزباوی چشم انتظار رسیدن یک بازیکن ویژه! (عکس)

به گزارش “ورزش‌ سه”، حالا دیگر همه اهالی فوتبال و همین‌طور اعضای تیم اماراتی می‌دانند که سپاهان در مصاف سرنوشت ساز پلی‌آف سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. 

مورایس و مدیران سپاهان با همکاری یکدیگر برای گذر از این بحران اتفاق مهمی را رقم زدند و امین حزباوی را بلافاصله پس از فسخ قرارداد جنجالی و بحث‌برانگیز با السد قطر جذب کردند. 

با وجود جذب امین حزباوی اما بازی با نماینده امارات در نقش جهان حکم مرگ و زندگی را دارد و مورایس به یک بازیکن دیگر هم در پست دفاع میانی نیاز داشت که اقدام به جذب وحدت حنانوف کرد که هم توانایی بازی در دفاع میانی را دارد و هم در پست‌های دیگر قابلیت حضور دارد.

2056278

با وجود جذب مدافع تاجیکستانی هنوز این بازیکن به اردوی سپاهان ملحق نشده و در این شرایط هم امین حزباوی و هم کادر فنی تیم چشم انتظار هستند تا حنانوف از راه برسد و زوج او با حذف حزباوی پیش از بازی با الشباب زمان مناسبی برای هماهنگی و ایجاد شناخت یکدیگر داشته باشند.

انتظار می‌رفت حنانوف تا ساعاتی دیگر به اردوی سپاهان در ترکیه اضافه شود تا بیش از این زمان برای هماهنگی هر چه بیشتر تیم از دست نرود.

source