سوارز با مسی کاری ندارد: باید جام بگیریم


کد خبر : 2058089 |
07 مرداد 1403 ساعت 17:28 |
9.6K بازدید |

35
دیدگاه


لوئیس سوارز، مهاجم اینترمیامی، به غیبت لیونل مسی توجهی ندارد و می‌خواهد که آن‌ها تمامی عناوین را کسب کنند.

سوارز با مسی کاری ندارد: باید جام بگیریم

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس سوارز می‌گوید امکان دارد که برخی علاقه‌ای به تلاش برای به دست آوردن چند جام نداشته باشند اما او می‌خواهد به این هدف دست پیدا کند.

اینترمیامی با وجود غیبت لیونل مسی به دلیل مصدومیت در کوپا آمه‌ریکا، از اواسط ژوئن عملکرد خوبی به جای گذاشته است. اینترمیامی موفق شده امتیازات مناسبی کسب کرده و همچنان در صدر جدول کنفرانس شرق لیگ حرفه‌ای آمریکا حضور داشته باشد.

2059592

مسی همچنان غایب است، او از ناحیه مچ پا آسیب دیده و اینترمیامی در اولین بازی از لیگز‌کاپ در غیبت این ستاره آرژانتینی با نتیجه 2-0 مقابل پوئبلا برنده شد.

سوارز درباره این برد گفت: “اینترمیامی قبلاً این جام را برده است، آن‌ها تجربه خوبی دارند. موضوع مربوط به مبارزه تا پایان مسیر است. برخی این را دوست دارند، برخی ممکن است دوست نداشته باشند، اما ما باید به آن عادت کنیم. وظیفه ما این است که برای کسب بهترین‌ها تا آخرین لحظه تلاش کنیم.”

2059591

همچنین تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، پیام مشابهی داشت و مربی آرژانتینی مشتاق است که تیمش برای کسب عناوین بازی‌های بیشتری انجام دهد.

مارتینو گفت: “ما وظیفه داریم برای هر دو تورنمنت [لیگ ام‌ال‌اس و جام حذفی] بجنگیم. اما به این دلیل نیست که فصل گذشته لیگز‌کاپ را بردیم، بلکه به این دلیل است که این مسابقات همزمان برگزار نمی‌شود. نیازی نیست که ما بین دو جام بخواهیم فقط یکی را انتخاب کنیم.”

source