جانی اونز:/ اگر یونایتد پیشنهاد نمی‌داد بازنشسته می‌شدم!


کد خبر : 2058071 |
07 مرداد 1403 ساعت 16:08 |
33.5K بازدید |

10
دیدگاه

جانی اونز:


جانی اونز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید اگر قراردادش تمدید نمی‌شد، از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کرد.

اگر یونایتد پیشنهاد نمی‌داد بازنشسته می‌شدم!

به گزارش “ورزش سه”، جانی اونز برای یک فصل دیگر با منچستریونایتد تمدید کرده اما مدافع باتجربه تایید کرد که اگر قرارداد جدیدی امضا نمی‌کرد، به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌داد.

این مدافع 36 ساله بر اساس پیش‌بینی‌ها نباید برای یک فصل دیگر به بازی در یونایتد ادامه می‌داد اما اریک تن هاخ علاقه داشت این بازیکن را حفظ کند.

اونز در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: “جزئیات بیشتر از حد انتظار طول کشید، اما می‌دانستم که جای دیگری نمی‌روم. یا اینجا می‌ماندم یا بازنشسته می‌شدم.”

2059557

او درباره تمدید قراردادش با خوشحالی گفت: “من خوشحال شدم که فصل دیگری در دسترس است و باشگاه می‌خواست که من بمانم. واقعاً از فصل گذشته لذت بردم و می‌خواهم به لذت بردن از آن ادامه دهم.”

اونز فصل گذشته 30 بازی انجام داد و مهره قابل اعتماد تن هاخ در خط دفاعی یونایتد بود. اونز با مصدومیت هم غریبه نیست، اما مطمئن است بدنش برای فصل جدید لیگ برتر آماده است: “در پیش فصل احساس خوبی داشتم و آماده بودم. احساس نمی‌کنم که خیلی ضعیف شده باشم و به نظرم با انرژی زیاد برگشته‌ام. فقط می‌خواهم مطمئن شوم که آمادگی جسمانی خوبی دارم. سال گذشته 30 بازی انجام دادم بنابراین توانستم به راحتی تناسب اندام خود را حفظ کنم. اما می‌دانم که اگر برای مدتی بازی نکنم، باید حتما برای بازگشت به زمین کاملا آماده باشم.”

source