آرتتا: به جذب کالافیوری شک داشتم، اما او گفت که چمدانش را بسته است

طرفداری | ریکاردو کالافیوری، جدیدترین خرید میکل آرتتا در آرسنال شد.

پس از هفته‌ها مذاکره، آرسنال و بولونیا به صورت رسمی توافق برای انتقال ریکاردو کالافیوری را تایید کردند. باشگاه ایتالیایی 45 میلیون یورو برای کالافیوری دریافت کرد که 50% آن به بازل می‌رسد. میکل آرتتا در نشست خبری خود اعلام کرد که در مورد موفقیت باشگاه در جذب هدف اصلی‌اش تردید داشت اما این بازیکن به او قول داده بود که برای توپچی‌ها به میدان خواهد رفت. آرتتا در این مورد گفت:

من چندین بار با ریکاردو کلافیوری صحبت کردم و از طرفی اطلاعات دیگری هم داشتم، بنابراین مطمئن نبودم که بتوانیم این انتقال را انجام دهیم. اما او خیلی مصمم بود و به من گفت: «وقتی آماده شدید به من اطلاع دهید، چمدان‌هایم را بسته‌ام، فقط می‌خواهم به آرسنال بیایم». این حرف‌های او بود و وقتی چنین اشتیاقی از طرف یک بازیکن می‌بینید، احساس بسیار خوبی به شما دست می‌دهد. به عنوان یک باشگاه، به این موضوع بسیار افتخار می‌کنیم.

کالافوری که توانایی بازی در هر دو پست دفاع مرکزی و دفاع چپ را دارد، می‌تواند به آرسنال کمک کند تا در چندین پست تقویت شود. آرتتا در این باره گفت:

او با سبک بازی ما بسیار سازگار است و می‌تواند در چندین پست به ما کمک کند. ما بیش از یک سال است که ریکاردو را زیر نظر داریم و می‌دانیم که او پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت دارد.

 

خط دفاع آرسنال در فصل آینده 

source