فرصت عالی برای اثبات شایستگی/ بازی‌های سرنوشت‌ساز برای پنج بازیکن رئال


کد خبر : 2058295 |
09 مرداد 1403 ساعت 03:06 |
17.2K بازدید |

8
دیدگاه

فرصت عالی برای اثبات شایستگی


رئال مادرید برای تور پیش فصل خود راهی آمریکا شده و امروز در شیکاگو مستقر شد. توری که به‌خصوص برای پنج بازیکن اهمیت بیشتری دارد.

بازی‌های سرنوشت‌ساز برای پنج بازیکن رئال

به گزارش “ورزش سه”، ایالات متحده سرزمین فرصت‌هاست. این برای براهیم دیاز، ​​گولر، دنی سبایوس، فران گارسیا و خسوس وایخو حیاتی خواهد بود. پنج بازیکن در پست‌های مختلف، اما با چالش‌های مهم پیش رو.

در کاروان رئال به دلیل برگزاری یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا غایبان مهمی به چشم می‌خورد. بازیکنانی که در این دو تورنمنت به نیمه نهایی رسیدند، از شرکت در تور معاف شدند و هنوز در تعطیلات هستند. رئال در این دو رقابت 14 ملی پوش داشت.

در روزهای اخیر مودریچ، گولر، رودیگر و اندریک به تمرینات رئال اضافه شدند و وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو نفر بعدی خواهند بود اما آنها به اولین بازی برابر میلان نمی‌رسند.

در فصلی با احتمالا 72 بازی و در حالی که رئال خریدهای زیادی هم نداشته، همه بازیکنان نقش خود را در تیم خواهند داشت اما به‌خصوص در خط حمله ترافیک بسیار بالاست و رقابت شدید خواهد بود.

آاس نوشته است که در تور امسال، براهیم و آردا فرصت خوبی برای نشان دادن ارزش‌هایشان خواهند داشت. گولر که فصل گذشته مصدوم به تور رئال رفت و تا نیم فصل دور از میادین بود، می‌خواهد ثابت کند که شایسته حضور در ترکیب اصلی است. هم او و هم براهیم فعلا پلن B کارلتو بعد از امباپه، رودریگو و وینیسیوس هستند. آردا البته می‌تواند در خط میانی هم بازی کند و آنجا نیز ترافیک بالاست.

برای وایخو نیز این سه بازی پیش رو برابر میلان، بارسا و چلسی حیاتی است. بعد از یک فصل حضور قرضی ناموفق در گرانادا او برگشته و در شرایطی که رئال با کمبود مدافع روبه‌رو است، باید خودش را در پیش‌فصل نشان دهد. شرایطی مشابه برای دنی سبایوس و فران گارسیا که می‌خواهند رقبای مستقیم خود را به چالش بکشند. سبایوس در خط میانی و بعد از جدایی کروس شانس بیشتری برای بازی دارد و گارسیا نیز در رقابت با مندی می‌خواهد خودش را لایق حضور در ترکیب ثابت رئال در پست دفاع چپ نشان دهد.

source