جلسه کلیدی: ستاره اسپانیا بارسایی می‌شود!


کد خبر : 2060123 |
16 مرداد 1403 ساعت 01:32 |
26.9K بازدید |

10
دیدگاه


دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، روز سه‌شنبه با دنی اولمو و ایجنتش ملاقات خواهد کرد.

جلسه کلیدی: ستاره اسپانیا بارسایی می‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، دنی اولمو، هافبک اسپانیایی، به همراه یکی از نمایندگانش به لایپزیش رسیده است تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. او باید روز پنجشنبه به تمرینات لایپزیش بپیوندد، مگر اینکه پیش از آن انتقالش به بارسلونا نهایی شود.

همانطور که موندو دپورتیوو گزارش داده، اولمو روز دوشنبه در لایپزیش فرود آمد و منتظر است تا مذاکرات بین بارسلونا و باشگاه لایپزیش به نتیجه برسد.

این بازیکن قهرمان یورو ۲۰۲۴ که قراردادش با لایپزیش تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، به همراه اندی بارا، یکی از نمایندگانش، که چند روزی را در زاگرب، پایتخت کرواسی، گذرانده بود، به لایپزیش رسیده است. دینامو زاگرب، باشگاه سابق او، روز شنبه به خاطر موفقیت‌هایش با تیم ملی اسپانیا و کسب کفش طلایی، از او تقدیر کرد.

2063883

روز سه‌شنبه روزی کلیدی در مذاکرات بارسا و لایپزیش است. گفته شده که در این روز دکو با خوانما لوپز، نماینده دیگر این بازیکن، که به عنوان واسطه در مذاکرات بین بارسلونا و لایپزیش عمل می‌کند، و احتمالا خود بازیکن ملاقات خواهد کرد تا درباره این انتقال صحبت کنند.

در حال حاضر، مذاکرات بر سر پیشنهاد دوم بارسلونا با مبلغ ۴۷ میلیون یورو ثابت، سه میلیون یورو متغیر و ۱۰ میلیون یورو پاداش در صورت قهرمانی در لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا در طول شش سال قرارداد اولمو ادامه دارد.

source