رضایت گاریدو از عملکرد یک مدافع ۲۱ ساله

به گزارش خبرورزشی، کاروان پرسپولیس اردوی ۱۰ روزه خود را در ترکیه به پایان رساند و به تهران برگشت تا دور آخر تمرینات پیش فصل خود را در تهران استارت بزند.

اردویی که بهترین فرصت را برای گاریدو سرمربی تازه وارد پرسپولیس فراهم کرد تا شناخت دقیق و کاملی از شرایط فنی و به ویژه اخلاقی شاگردانش پیدا کند.

در همین ارتباط آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که چند بازیکن جوان حسابی چشم گاریدو را گرفته‌اند و او بابت میدان دادن به این بازیکنان جوان بسیار مشتاق است. یکی از این بازیکنان عرفان ملاپور مدافع چپ ۲۱ ساله‌ای است که قبل از اردوی ترکیه از سوی باشگاه جذب شد و در شرایط اردویی آن قدر خوب و آماده نشان داده که نظر مثبت مرد کهنه کار اسپانیایی را جلب کرده است. کمبود پرسپولیس در منطقه چپ خط دفاعی باعث شد تا گاریدو دراین پست از وحید امیری و عرفان ملاپور به عنوان بازیکنانی که تخصص بازی در این پست را دارند بهره بگیرد و جالب این که ملاپور جوان موفق شده نظر او را جلب کند.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع ملی پوش خارجی است و باید دید تا زمان جذب این بازیکن، ملاپور می تواند برای پرسپولیس در آغاز لیگ به میدان برود یا نه.
 

source