ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان: تنها هدفم کسب مدال طلای المپیک و خوشحالی مردم کشورم بود 

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان: تنها هدفم کسب مدال طلای المپیک و خوشحالی مردم کشورم بود 

به گزارش روزپلاس،سعید اسماعیلی روز شنبه پس از ورود به شهر اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای رسیدن به المپیک سختی‌های زیادی کشیدم اما خدا را شکر با حمایت‌های کادر فنی و شکست تمام رقبا، دل همه را شاد کردم.

وی افزود: خوشحالم که توانستم دست پر برگشته و دل هموطنان‌مان را شاد کنم؛ امیدوارم این مقام آوری‌ها تداوم داشته باشد و همچنان شاهد درخشش خوزستانی‌ها در میادین بین‌المللی باشیم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک پاریس گفت: عملکرد کشتی گیران ایران در این پیکارها بسیار خوب بود و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از ۶ سهمیه، چهار مدال کسب کرد.

وی افزود: کار دشوارتری در آینده پیش‌رو است و باید پس از یک استراحت کوتاه مدت مجددا تمرین‌ها را شروع کنم. از پدر و مادرم که همواره برایم دعا می‌کنند بسیار تشکر کرده و دست آنها را می‌بوسم.

برپایه این گزارش، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بازی های المپیک پاریس صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند.

تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ ساز شد و بهترین عملکرد مدالی را بین تیم‌های حاضر از خود به جای گذاشت.

source