جود بلینگام: کیلیان امباپه مثل یک سگ در رئال مادرید کار می‌کند!

طرفداری | جود بلینگام با به‌کارگیری تشبیه عجیبی از سخت‌کوشی کیلیان امباپه برای درخشش در رئال مادرید تمجید کرد.

تیم‌های رئال مادرید و آتالانتا از ساعت 22:30 به وقت تهران در دیدار حساس سوپرجام اروپا 2024 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2-0 به سود لوس‌بلانکوس به پایان رسید. پس از یک نمایش سردرگم در نیمه اول، تیم کارلو آنچلوتی در نیمه دوم به خود آمد و بازی چشم‌نوازش را به آتالانتایی که نمایش قابل قبولی در طول مسابقه ارائه داد، دیکته کرد.

جود بلینگام با وجود تغییر پست نسبت به فصل گذشته، باز هم نمایش درخشانی در میانه میدان رئال مادرید ارائه داد. عملکرد چشم‌نواز ستاره انگلیسی در نهایت به ارسال یک پاس گل به کیلیان امباپه ختم شد تا انتظار هواداران رئال مادرید برای گلزنی ستاره فرانسوی خیلی زود به پایان برسد. 

جود بلینگام در مصاحبه بعد از بازی در تمجید از عملکرد کیلیان امباپه از زمان پیوستن به رئال مادرید گفت:

کیلیان امباپه هم‌تیمی فوق‌العاده‌ای است. او نه تنها بازیکنی درخشان است، بلکه مثل یک سگ برای تیم کار می‌کند! از قبل می‌دانستیم او حرف ندارد؛ حالا با امباپه هم‌تیمی هستیم و او رهبر زمین است، انگار که سالیان سال در رئال مادرید بازی کرده است. امباپه تاریخ خود را در رئال مادرید خواهد نوشت. امیدوارم در طول فصل پاس گل‌های زیادی به او بدهم.

جود بلینگام در ادامه در خصوص تغییر پستش به مرکز زمین افزود: 

اصلا مهم نیست در چه پستی بازی کنم. هر جایی که مربی بخواهد من همانجا می‌روم. در همه پست‌ها راحتم و تنها هدفم کمک به تیم است. 

source