دل ال‌کاپیتانو هنوز پیش رئال است (عکس)


کد خبر : 2062289 |
25 مرداد 1403 ساعت 10:00 |
11.7K بازدید |

14
دیدگاه


سرخیو راموس با انتشار چند عکس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت و نشان داد که هنوز علاقه زیادی به تیم سابقش دارد.

دل ال‌کاپیتانو هنوز پیش رئال است (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته در دیدار سوپر جام اروپا روبه‌روی آتالانتا که عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا را به‌دست آورده بود قرار گرفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را به خانه ببرد.

شاگردان کارلو آنچلوتی که فصل گذشته دو عنوان قهرمانی ارزشمند در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان را کسب کرده بودند حالا مصمم هستند که این موفقیت را در فصل جدید هم تکرار کنند و درخشش ستاره‌های قدیمی و جدیدشان در این بازی هواداران را هم به فصلی عالی امیدوار کرده است.

2068317

پس از پایان بازی شب گذشته بود که راموس با انتشار تصویر قهرمانی رئال مادرید و بالا بردن جام در استوری صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: «تبریک به رئال مادرید برای ششمین سوپر جام اروپا!» تا بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را که چندین سال با پیراهنش بازی کرد و بازوبند کاپیتانی آن را در اختیار داشت ثابت کند.

او همچنین با انتشار عکسی از لوکا مودریچ که جام قهرمانی را در دست داشت نوشت: «تبریک ویژه به لوکیتای خودم. بازیکنی که بیشترین قهرمانی را در رئال مادرید دارد! تو همچنان تاریخ‌سازی می‌کنی… تبریک برادر!»

2068316

source