قدردانی کمیته ملی المپیک از سازمان صدا و سیما

رئیس کمیته ملی المپیک از رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای انعکاس شایسته اخبار و گزارش‌های بازی‌های المپیک قدردانی کرد.

تقدیر کمیته ملی المپیک از سازمان صدا و سیما
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای، از رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای پوشش رسانه ای مطلوب  المپیک لندن و مسابقات ورزشکاران کشورمان در این رقابت ها قدر دانی کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام
تلاش و همت والای خستگی ناپذیر آن سازمان در مدت برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ با اعزام گروهی زحمتکش به پاریس از شبکه‌های ۳ و ورزش، خبرگزاری صدا و سیما و رادیو ورزش و همچنین زحمات دیگر همکاران در شبکه‌های ملی و استانی به طور شبانه روزی برای ارائه اخبار، تصاویر و افتخارآفرینی‌های فرزندان این مرز و بوم بوده اند موجب ایجاد موجی از شادی و افزایش غرور ملی در بین مردم و مسئولان گردید.
برخود وظیفه دانستم با تشکر از زحمات همه کارکنان آن سازمان موفق، مراتب حق شناسی و قدردانی از جنابعالی، معاونان، مدیران، مجریان و دست اندرکاران پشت صحنه برنامه‌های مختلف بازی‌های المپیک که با زحمات صادقانه خود در این مدت، قوت قلب و موجب دلگرمی مسئولان و قهرمانان جامعه ورزش بوده اند اعلام و عزت و سر بلندی برای جنابعالی و مجموعه تحت امرتان را مسئلت دارم. 
امید است همچون گذشته با اتکا به درگاه خداوند متعال در همه شئون زندگی ونیل به اهداف عالیه نظام موفق و مؤید باشید.

محمود خسروی وفا
رئیس کمیته ملی المپیک

source