پشت پرده واکنش تند مبینا نعمت زاده علیه منصوریان ؛ از تو در حد ما نیستی تا منظوری نداشتم !! + سند


مبینا نعمت زاده ورزشکار مدال آور المپیک پاریس 2024 گفت : فقط مردم نیست و خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند واقعا باعث تاسف است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در واکنش شهربانو منصوریان مبنی بر درخواست مبینا نعمت زاده جهت تحصیل در رشته پزشکی، ورزشکار مدال آور المپیک پاریس صحبت های تندی علیه منصوریان مطرح کرد.

مبینا نعمت‌ زاده در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت کسب مدال تاریخی او و ناهید کیانی در المپیک تدارک دیده شده بود، به منتقدانش در این خصوص پاسخ داد و به شهربانو منصوریان طعنه زد:

فقط مردم نیست و خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می‌کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می‌کنند.

نعمت‌زاده در خصوص درخواستش از رئیس جمهور برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه عنوان کرد:

من واقعا منظور خاصی نداشتم. فیلم‌هایش هست و وقتی از سالن بیرون آمدم، مجری از من پرسید که از مسئولان چه انتظاری داری که اول گفتم حمایت می‌خواهم. پس  از آن هم اسم دکتر پزشکیان را آوردند که من هم گفتم از آن‌ها می‌خواهم در درس و دانشگاهم مرا حمایت کنند یا دانشگاه تهران مرا حمایت کنند. در ادامه هم از من پرسیدند علاقه به چه رشته‌ای داری که من هم گفتم علاقه رشته پزشکی دارم.

این دختر 19 ساله تکواندوی ایران از حاشیه‌هایی که برایش بابت این درخواست به وجود آمده، گلایه دارد:

امیدوارم این موضوع حل و فصل شود. از دیروز کامنت‌های اینستاگرام خودم را بستم. برایم مهم نیست، اما دوست دارم مردم هم واقعیت‌ ها را بدانند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

source