گزارش لحظه به لحظه: استقلال ۱-۲ ملوان تا دقیقه ۷۳ +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های استقلال و ملوان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه سردار آزادگان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال در این بازی به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی – رامین رضاییان – آرمین سهرابیان – رافائل سیلوا – میلاد زکی‌پور – روزبه چشمی – علیرصا کوشکی – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – محمدحسین اسلامی – آرمان رمضانی

ترکیب ملوان در این بازی به شرح زیر است:

فرعباسی – کریمی – رضایی- صفرزاده – اکبرپور – نورافکن – انتظاری – میرزایی – صادقی – قندی‌پور – عمری

دقایق حساس:

دقیقه 7: گل ملوان به استقلال توسط رضا غندی‌پور، بازیکن ملوان با حرکت پا به توپ خود از سمت راست خط دفاعی استقلال وارد محوطه جریمه شد و گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 10: روی ارسال ماشاریپوف از جناح چپ استقلال، رامین رضاییان با یک ضربه تک ضرب توپ را به سمت دروازه ملوان شوت کرد؛ اما ضربه او را حبیب فرعباسی، دورازه‌بان ملوان در اختیار گرفت.

دقیقه 19: سانتر رامین رضاییان از جناح راست به آرمان رمضانی رسید؛ اما ضربه سر این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 28: پنالتی برای استقلال که پس از چک شدن توسط VAR این پنالتی تایید شد.

دقیقه 31: گل اول استقلال؛ رامین رضاییان پشت پنالتی قرار گرفت و گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 37: ملوان صاحب یک موقعیت خطرناک شد در محوطه جریمه استقلال که با دخالت سیوا و سید حسین حسینی این توپ به کرنر رفت.

دقیقه 38: ارسال کرنر از سمت چپ دورازه استقلال توسط امید نورافکن انجام شد و سید حسین حسینی مانع از آن شد که سانتر نورافکن مستیم به دروازه برود.

دقیقه 41: شوت فنی ماشاریپوف قدرت زیادی نداشت و حبیب فرعباسی بدون هیچ مشکلی توپ را در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 47: تیم استقلال روی سانتر رامین رضاییان صاحب یک موقعیت خطرناک شد که ضربه بازیکنان استقلال راهی به دروازه ملوان نداشت.

 دقیقه 61: گل دوم ملوان به استقلال؛ بازیکنان ملوان از جناح راست حمله‌ای را تدارک دیدند و شوت بازیکن ملوان با دفع ناقص سید حسین حسینی همراه شد و بر اثر اشتباه بازیکنان استقلال در یارگیری، رضا جعفری در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 66: شوت آرش رضاوند به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

این خبر بروز رسانی می شود…

source