ماجدی: هیئت تهران هیچ ورزشگاهی در اختیار ندارد

ماجدی: هیئت تهران هیچ ورزشگاهی در اختیار ندارد

رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: هیئت تهران هیچ ورزشگاهی در اختیار ندارد که پاسخگو نیاز‌های مرتبط باشد؛ ورزشگاه‌هایی که در تهران قرار دارد، در اختیار اداره کل ورزش و سازمان تجهیز است.

خبرگزاری میزان – سیدمیرشاد ماجدی بعد از همایش پزشکان فعال فوتبال در ابتدای صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز پزشک را به تمام پزشکان خوب کشورمان تبریک عرض می‌کنم. پزشکانی که شاید بعد از عبور از بحران کرونا زحمات شبانه‌روزی آن‌ها از یاد و خاطرمان رفت. این روز بزرگ را صمیمانه به جامعه ورزش تبریک عرض می‌کنم. لازم است یادآور شوم که همایش بسیار خوبی برای تقدیر از پزشکان فعال در حوزه فوتبال برگزار شد که جا دارد از متولیان آن تشکر کنم. افتخار می‌کنم که پزشکان در فوتبال فعالیت دارند. متاسفانه برخی فقط انتقاد می‌کنند و چنان غرق در حواشی می‌شویم که خوبی‌ها از یادمان می‌رود.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره مشکلاتی که پیرامون انتخاب زمین بازی برای تیم‌های پایتخت به وجود آمده، این واکنش را نشان داد: هیئت فوتبال استان تهران هیچ ورزشگاهی در اختیار ندارد که پاسخگو نیاز‌های مرتبط باشد. ورزشگاه‌هایی که در تهران قرار دارد یا در اختیار اداره کل ورزش و یا در اختیار سازمان تجهیز است.

ماجدی درباره وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس تصریح کرد: ۹۰ درصد اقدامات مربوط به آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام شده و فقط نور ورزشگاه باید اندکی تقویت شود. ورزشگاه پاس هم قریب الوقوع آماده می‌شود و بعد از تایید شورای تامین به غیر از استقلال و پرسپولیس می‌توانند بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار نمایند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره وضعیت ورزشگاه تختی تهران مطرح کرد: در رابطه با ورزشگاه تختی گزارش‌های خوبی دریافت کردیم که ورزشگاه در حال آماده شدن است. ورزشگاه آزادی هم به طور کامل بازسازی خواهد شد تا در یک شرایط ایده ال به میزبانی از فوتبال دوستان ادامه دهد.

ماجدی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره ماجرای آمبولانس گفت: من تعجب کردم که یکی از سایت‌ها که همیشه با سند و مدرک مطالب را منتشر می‌کند چرا این بار رویه دیگری را دنبال کرد و گزارشی منتشر شد که صحت نداشت. هیئت فوتبال استان تهران هیچ آمبولانسی در اختیار ندارد و حتی آمبولانس هم برای برگزاری بازی‌ها اجاره نمی‌کند. فقط کمیته پزشکی ما تایید می‌کند که آمبولانس در سطح یک باشد یا دو؛ چون آمبولانس‌ها همگی باید دارای دستگاه AED و پزشکیار باشد. تاکید می‌کنم که نه پولی به ما می‌دهند و نه پولی به حساب ما می‌آید.

انتهای پیام/

source