اطلاعیه فدراسیون تنیس روی میز برای برخورد با خاطیان انتخابی تیم ملی

اطلاعیه فدراسیون تنیس روی میز برای برخورد با خاطیان انتخابی تیم ملی

یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز از برخورد جدی و سریع کمیته انضباطی با خاطیان رقابت های انتخابی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری میزان – بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون از برخورد با ورزشکارانی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بی اخلاقی کنند و قوانین و مقررات را زیر پا بگذارند خبر داد.

قبادی تصریح کرد: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و بنا به گزارش‌های دریافت شده از سوی سرداور مسابقات قطعا به سرعت با خاطیان برخورد خواهد شد و محرومیت نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

قبادی در ادامه گفت: به صورت فیزیکی در سالن محل مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان حاضر بودم و از نزدیک شاهد رقابت‌های پینگ پنگ بازان بودم، و بی اخلاقی و برخورد‌های ناشایست بازیکنان در بازی‌های حساس را زیر نظر داشتم و باتوجه به گزارش‌های واصله برخورد‌های لازم انجام خواهد پذیرفت.

رقابت‌ها در دو نوبت عصر جمعه و صبح شنبه نیز برگزار خواهد شد و امیدوارم بازیکنان همچون گذشته اخلاق و روحیه جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهند و رقابت‌ها با معرفی برترین‌های اخلاقی و فنی پایان بپذیرد.

انتهای پیام/

source