پرسپولیس – فولاد خوزستان؛ یار قدیمی مقابل ارتش سرخ | پیش بازی

طرفداری | پرسپولیس به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. اطلاعات بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: پرسپولیس – فولاد خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 9 شهریور ۱۴۰3؛ ساعت 19:30 ورزشگاه: فولاد آرنا داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده، محمدرضا تارخ ناظر: اسماعیل سفیری پیش بازی

شاگردان گاریدو با توجه به شکست شب گذشته استقلال، فرصتی خوبی دارند تا هم از رقیب سنتی خود پیش بیفتند و هم به وضعیت‌شان در جدول سر و سامان ببخشند. سرخپوشان هنوز بردی را در این فصل تجربه نکرده‌اند و دنبال کسب نخستین پیروزی‌ هستند. پرسپولیسی‌ها هفته گذشته برابر تراکتور تبریز در آخرین دقایق شکست را با تساوی عوض کردند تا با روحیه‌ای بهتر مهیای دیدار با تیمی شوند که سرمربی‌اش تا همین فصل قبل هدایت آنها را بر عهده داشت. یحیی گل‌محمدی که در چند فصل گذشته با پرسپولیس انواع و اقسام جام‌های داخلی را کسب کرد، امشب روی نیمکت فولاد می‌نشیند، رخ در رخ گاریدو با انگیزه شکست تیمی که با آن سه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است.

همین ملاقات اجتناب‌ناپذیر تمام حواشی این بازی را تحت‌الشعاع قرار داده است، مثلاً اینکه پرسپولیس هنوز در فصل جاری نبرده، کلین‌شیتی نداشته، مهاجمانش در فصل جدید گلی نزده‌اند و به خاطر آماده نبودن ورزشگاه آزادی فعلاً در اراک و قزوین میزبانی می‌کند.

تقابل دو تیم همنام در اهواز همیشه دیدنی است، البته همواره برادر بزرگ تر پی

source