خشونت خانگی به اخراج ستاره WWE منجر شد!

طرفداری | به دنبال انتشار خبر اخراج آدیسی جونز در شب گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی از دلیل این اتفاق مطرح شدند. اکنون یک گزارش جدید از علت اخراج فوری این ستاره برند راو خبر داده است. این ستاره 30 ساله در سال 2019 به WWE پیوست. او در سال 2023 به برند راو منتقل شد، اما در سال گذشته هیچ حضوری را در این شو تجربه نکرد. او دوباره در درفت 2024 در جمع ستارگان برند قرمز باقی ماند و سرانجام نخستین حضورش در جمع ستارگان اصلی را در پنجم اوت 2024 تجربه کرد. آن شب او با کمک به کوفی کینگستون و زیویر وودز علیه گروه فاینال تِستِمِنت ایستاد. این ستاره قدرتمند به نظر در مسیر تبدیل شدن به یک چهره مهم در راو قرار داشت که ناگهان ساعاتی پیش از شروع شوی راو دیشب، نام او از سایت رسمی WWE حذف شد.

در حالیکه آینده او مبهم به نظر می‌رسد، شان راس از رسانه Fightful پشت پرده اخراج آدیسی را افشا کرده است. به ادعای این خبرنگار، آدیسی جونز به خشونت خانگی متهم شده است. او در ادامه گزارش خود نوشت که تاکنون خبری از بازداشت یا اتهام رسمی در این رابطه منتشر نشده است.

به گزارش فایتفول، آدیسی جونز پس از مطرح شدن اتهامات خشونت خانگی از تلویزیون WWE حذف شد. تاکنون خبری از بازداشت یا اتهام رسمی در این رابطه منتشر نشده است. ما با WWE تماس گرفته‌ایم تا نظرات آنها را در مورد این موضوع و همچنین وضعیت او جویا شویم. سایر ستارگان WWE از این موضوع آگاه نبودند.

source