تحلیل نمایش تیم ملی مقابل قرقیزستان از زبان مربی سابق پرسپولیس / حسینی‌نسب: خدا را شکر که امشب بردیم


کد خبر : 2067348 |
16 شهریور 1403 ساعت 01:08 |
10.3K بازدید |

25
دیدگاه

تحلیل نمایش تیم ملی مقابل قرقیزستان از زبان مربی سابق پرسپولیس


کارشناس فوتبال ایران زمین نامناسب را علت عملکرد نامطلوب شاگردان قلعه‌نویی می‌داند.

حسینی‌نسب: خدا را شکر که امشب بردیم

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران امشب در چارچوب هفته اول مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان به برد یک بر صفر رسید. البته که این برد خفیف باعث شکل گیری برخی انتقادات علیه کادر فنی تیم ملی شد.

مهدی حسینی‌نسب، مربی سابق پرسپولیس و سرمربی سابق سایپا، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: نیمه اول همانطور که پیش بینی کرده بودیم قرقیزستان دفاع فشرده‌ای داشت و ایران هم به دنبال باز کردن لایه‌های دفاعی بود. نفوذ از کناره‌ها به همراه ارسال توپ‌ها از چپ و راست دیگر برنامه تیم ما بود ولی متاسفانه ارسال‌ها شکل و کیفیت خوبی نداشت.

او ادامه داد: می‌توان اندکی از کیفیت پایین بازی را بخاطر کیفیت بد زمین حساب کرد. به هر حال بازیکنان ایران وقتی دیدند ارسال از کناره جواب نمی‌دهد، شوت پشت محوطه را در دستور کار قرار دارند که همین مسئله هم به داد تیم ایران رسید. دفع ناقص دروازه‌بان که باز بخاطر زمین بد بود و ضربه طارمی در برگشت کار را تمام کرد. در ادامه هم موقعیت داشتیم ولی این زمین نامناسب باعث شد به گل نرسیم. در کل بازی در نیمه اول لذت بخش نبود.

حسینی نسب درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم باتعویض‌هایی که انجام شد تغییری در روند بازی ندیدیم. بازی مانند همان شکل نیمه اول سپری شد. ما می‌توانستیم با زدن شوت صاحب گل شویم ولی متاسفانه ناکام بودیم و حتی یکی از آنها به تیر برخورد کرد.

مربی فوتبال همچنین اظهار داشت: دفاع منطقه ای یکی از مشکلات تیم ایران است و شاید از همین راه قرقیزستان به گل می‌رسید که در آن صورت کار ما خیلی به مشکل می‌خورد. همین که بازی را بردیم باید شکرگزار باشیم. قطعا برای زمین مسابقه در دیدارهای خانگی باید فکر اساسی کرد.

source