برگزاری مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در کیش

همزمان با هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان، پنجمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان نیز در جزیره کیش برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در کیش

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پنجمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان به سرپرستی صادق هاشمی، رئیس کمیسیون فیتنس چلنج فدراسیون جهانی، ۲ تا ۵ مهر در جزیره کیش برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها به صورت اختصاصی برای مردان و در سه دسته طلایی، نقره‌ای و برنزی برگزار می‌شود.

 

صادق هاشمی اظهار داشت: در رده برنزی ورزشکارانی مجاز به شرکت هستند که پیش از این در هیچ مسابقه بین‌المللی شرکت نکرده‌اند. همچنین، این دوره از مسابقات شامل رده‌های سنی پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان نیز خواهد بود.

 

وی گفت: یکی از بخش‌های جذاب این دوره، رقابت‌های زوجی یا کاپل است که در کنار مسابقات اسپید فیت تیم برگزار خواهد شد. آیتم‌های این مسابقات بر اساس آیتم‌های سال ۲۰۲۴ طراحی شده و با توجه به امتیاز میزبانی ایران، حضور در این رقابت‌ها برای همه ورزشکاران ایرانی آزاد است.

 

صادق هاشمی افزود: تاکنون ورزشکارانی از کشور‌های استونی، اسلواکی، مصر، غنا، چین، مغولستان، عراق و رومانی برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

source