هشدار به گریلیش: باید فیکس سیتی باشی!


کد خبر : 2068745 |
22 شهریور 1403 ساعت 07:47 |
9.1K بازدید |

7
دیدگاه


روی کین به جک گریلیش هشدار داد که جایگاهش را در ترکیب اصلی منچسترسیتی حفظ کند.

هشدار به گریلیش: باید فیکس سیتی باشی!

به گزارش “ورزش سه”، جک گریلیش نتوانست در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ قرار بگیرد اما جدایی گرت ساوت‌گیت باعث شد که او بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شود.

این هافبک ۲۹ ساله در هر دو بازی تیم ملی انگلیس در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا که با پیروزی آنها برابر فنلاند و ایرلند همراه بود، حضور داشت و توانست عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد.

روی کین در گفت‌وگو با آی‌تی‌وی درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: من فکر می‌کنم مهمترین نکته برای جک این است که بتواند به صورت مداوم در ترکیب سیتی به میدان برود و این کاری دشوار و چالش برانگیز در این تیم برای او خواهد بود.

فکر می‌کنم که او باید همیشه سرحال باشد. وقتی که گریلیش در ترکیب ثابت و به صورت مداوم بازی نمی‌کند خیلی زود این سرزندگی را از دست می‌دهد. بنابراین، حضور در ترکیب سیتی برای او نکته‌ای کلیدی است.

معمولا وقتی عملکردی خوب در سطح باشگاهی داشته باشید به تیم ملی کشورتان دعوت می‌شوید. بنابراین مهم‌ترین نکته این است که هر هفته بتوانید در سطح باشگاهی خوب بازی کنید و این برای بازیکنی مانند جک بسیار مهم است.

2061853

او پس از اتفاقی که در تابستان امسال برایش رخ داد توانست واکنش بسیار خوبی داشته باشد. در بازی برابر ایرلند گل زد و در دیدار مقابل فنلاند هم خیلی خوب بود. اما اگر به دنبال پیشرفت است باید بیشتر در ترکیب سیتی به میدان برود.”

source