صعود مقتدرانه فولاد سیرجان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

صعود مقتدرانه فولاد سیرجان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

به گزارش روزپلاس، در ادامه مسابقات جام ملت‌های والیبال آسیا 2024 که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، تیم فولاد سیرجان با نمایش درخشان خود توانست در آخرین دیدار مرحله دوم، امشب تیم اسپورتینگ کویت را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کند.

شاگردان فولاد سیرجان در ست‌های این دیدار با نتایج 25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 17 پیروزی خود را تثبیت کردند و بار دیگر قدرت خود را در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتند.

این مسابقات که از معتبرترین تورنمنت‌های والیبال قاره آسیا به شمار می‌آید، با حضور تیم‌های مطرح آسیایی در یزد برگزار می‌شود و سطح رقابت‌ها بسیار بالاست.

تیم فولاد سیرجان که در مرحله گروهی و دوم این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته، حالا با اعتماد به نفس بالا به مصاف تیم قدرتمند جاکارتا بهایانگکارا اندونزی خواهد رفت.

از سوی دیگر، تیم شهداب یزد، دیگر نماینده ایران و میزبان این دوره از مسابقات، نیز در مرحله نیمه‌نهایی باید با تیم پاولودار قزاقستان روبه‌رو شود تا راه یافتگان به فینال مسابقات مشخص شوند.

با این پیروزی قاطع، انتظارات از فولاد سیرجان برای ادامه مسیر درخشان خود و کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت معتبر آسیایی افزایش یافته است؛ هواداران این تیم در انتظار یک دیدار جذاب و حساس در مرحله نیمه‌نهایی هستند.

 

source