فونسکا: از قبل شروع به تفکر درباره بازی با اینتر و لیورپول کرده‌ام؛ بیش از هرکسی دلم می‌خواهد برنده شویم

طرفداری | میلان اولین ۳ امتیاز فصل را با چاشنی اولین کلین‌شیت فصل به‌دست آورد.

ساعتی پیش و در چارچوب هفته چهارم سری آ، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان ونتزیای دی فرانچسکو بود که در پایان با نتیجه ۴-۰ پیروز شد. این اولین پیروزی میلان در فصل جدید سری آ بود. پائولو فونسکا، سرمربی روسونری پس از پایان بازی گفت:

ما باید اوضاع را با آرامش پیش ببریم و مدیریت کنیم. انتخاب‌های من همیشه برای بهترین حالت تیم و خوبی آن است. رافا و تئو متوجه شدند که چرا برابر لاتزیو نیمکت نشین بودند؛ آنها بازیکنان مهمی برای تیم هستند و امشب آن را مجدداً ثابت کردند.

دربی هفته آینده؟

 نگران نباشید، از قبل شروع به فکر کردن به بازی برابر لیورپول و اینتر کردم. از اهمیت بازی دربی آگاه هستم اما اول باید به لیورپول و لیگ قهرمانان بیاندیشم حتی اگر از قبل به بررسی اینتر فکر کرده‌ باشم.

امتیازات از دست رفته؟

ما امتیازاتی از دست دادیم و باید دوباره آنها را کسب کنیم. مهم ترین چیز این بود که بازیکنان متوجه شوند که کلید همه چیز فراتر از مسائل فنی و تاکتیکی، داشتن انرژی و ذهنیت است.

فشار سری آ و میلان؟

سری آ با دیگر لیگ‌هایی که در آن مربیگری کردم، تفاوت دارد. سعی می‌کنم به حواشی و حرف‌های خارج از تیم فکر نکنم. نمی‌دانم اینجا بیشتر از رم فشار وجود دارد یا خیر، اما می‌دانم میلان همیشه برای پیروز شدن بازی می‌کند.

source