اینزاگی: حیف شد، همه ما ناراحت هستیم!


کد خبر : 2069803 |
26 شهریور 1403 ساعت 01:08 |
15K بازدید |

2
دیدگاه


سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید او و بازیکنانش از تساوی خارج از خانه مقابل مونزا ناراحت هستند.

اینزاگی: حیف شد، همه ما ناراحت هستیم!

به گزارش “ورزش سه”، این بازی بر روی کاغذ به عنوان یک مسابقه آسان در نظر گرفته می‌شد، به ویژه با توجه به روزهای بزرگی که پیش روی نراتزوری است. آنها چهارشنبه با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و سپس در دربی دلامادونینا در برابر میلان قرار خواهند گرفت.

با این حال، این بازی بسیار سخت‌تر از حد انتظار بود، به ویژه وقتی دنی موتا کاروالیو بالاتر از همه بلند شد و از روی سانتر آرماندو ایزو، گل برتری میزبان را به ثمر رساند.

2081724

در نهایت مدافع عنوان قهرمانی با گل دنزل دامفریز که روی پاس کارلوس آگوستو به ثمر رسید، به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

اینزاگی پس از بازی به دازن گفت: «۲۰ دقیقه اول بسیار خوب بود، ما فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و باید در همان زمان قفل بازی را می‌شکستیم. شبیه به فصل گذشته بود، اما این بار نتوانستیم زودتر گل بزنیم. بعد از آن، ما در حرکت دادن توپ کند بودیم، کیفیت کافی در پاس‌های نهایی نداشتیم و شاید باید به جای پاس دادن، شوت می‌زدیم. مونزا خیلی عمیق دفاع کرد و ما باید بهتر عمل می‌کردیم تا بازی را به نفع خود پیش ببریم.»

در حالی که ما با یک مهاجم اضافی حمله می‌کردیم، یک گل عالی از دنی موتا دریافت کردیم. واقعاً یک پرش فوق‌العاده بود. خوشبختانه ما خوب عمل کردیم و بازی را مساوی کردیم و سپس فرصتی برای پیروزی داشتیم. ما ناراحت هستیم اما به جلو حرکت می‌کنیم.»

این دومین تساوی خارج از خانه این فصل پس از تساوی ۲-۲ در مقابل جنوا در هفته اول است.

اینزاگی ادامه داد: «فراتزی و اصلانی کارهایی را که باید انجام می‌دادند انجام دادند، تیم به شیوه‌ای که می‌خواستیم بازی کرد و احتمالاً مستحق پیروزی بودیم، اما مونزا سخت تلاش کرد و هرگز تسلیم نشد. آن‌ها در دفاع بسیار خوب کار کردند.»

این دومین بار بود که اینزاگی از ترکیبی با سه مهاجم استفاده می‌کرد. در دقایقی از این بازی مارکو آرناتوویچ، مهدی طارمی و خواکین کوریا در زمین بودند و یکی از آنها پشت سر دو مهاجم دیگر قرار می‌گرفت.

اینزاگی توضیح داد: «ما این کار را در ۲۵ دقیقه آخر با جنوا و ۲۰ دقیقه آخر این بازی انجام داده‌ایم. در طول وقفه ملی، کوریا تنها مهاجمی بود که با ما تمرین کرد. برای مهاجمان بازی مقابل تیم‌هایی که این‌گونه دفاع می‌کنند، آسان نیست.»

زیلینسکی امشب از روی نیمکت به بازی رفت و هنوز در حال یافتن نقش خود در تیم اینتر است.

اینزاگی اطمینان داد: «زیلینسکی یک هافبک باکیفیت است و پس از آن مصدومیت در تابستان دو بازی برای تیم ملی داشت. می‌دانم که او در میانه‌ میدان برای لهستان بازی کرده است، اما ما در این پست چالهان‌اوغلو و اصلانی را داشتیم.»

نگرانی‌هایی درباره وضعیت فدریکو دی‌مارکو، ملی‌پوش ایتالیایی، وجود داشت که در دقایق پایانی به شدت دچار مشکل شده بود و به دفاع رفت و کارلوس آگوستو به جلو فرستاده شد.

اینزاگی افزود: «دی‌مارکو در انتهای بازی خسته شده بود، اما من تعویض‌ها را تمام کرده بودم. فکر می‌کنم فقط گرفتگی عضلات بود.»

source