بارسلونا نگران نباشد؛ دنی اولمو به دو جدال بسیار مهم می‌رسد / عکس

طرفداری | اگر چه مدت زمان دوری دنی اولمو از میادین بیشتر از چیزی است که ابتدا پیش‌بینی می‌شد، اما او به دو بازی مهم مقابل بایرن مونیخ  و رئال مادرید می‌رسد.

ساعتی پیش باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای از مصدومیت دنی اولمو از ناحیه عضله دوسر ران پای راست خبر داد. در بیانیه‌ باشگاه آمده که اولمو به‌خاطر این آسیب‌دیدگی، 4 تا 5 هفته دور از میادین خواهد بود. 

دنی اولمو در جریان پیروزی بارسلونا مقابل ژیرونا گلزنی کرد و به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. در ابتدا تصور می‌شد این بازیکن تنها یک هفته دور از میادین باشد اما با معاینه دقیق مشخص شد مصدومیت اولمو از چیزی که تصور می‌شد، بدتر است. این مصدومیت در حقیقت همان مصدومیتی است که در جریان بازی‌های ملی برای اولمو رخ داد. 

به گزارش رادیو کاتالونیا، با وجود افزایش مدت دوری دنی اولمو از مسابقات، خبری که از نگرانی بارسلونا کم می‌کند، این است که این هافبک 26 ساله برای دو بازی بسیار مهم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و رئال مادرید در لالیگا در دسترس هانسی فلیک خواهد بود. اولمو خیلی زود به بازیکن بدون جانشین بارسا تبدیل شده و رسیدن او به این دو جدال مهم، حائز اهمیت است.

دنی اولمو به بازی با بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌رسد

گل زیبای اولمو به ژیرونا

*/

 

 

 

source