به دنبال درخشش در سی‌ال/ لامین یامال، هر روز بیشتر محبوب می‌شوی!


کد خبر : 2069808 |
26 شهریور 1403 ساعت 01:28 |
35.3K بازدید |

85
دیدگاه

به دنبال درخشش در سی‌ال


لامین یامال، ستاره جوان بارسا، در دیدار مقابل خیرونا هم به عملکرد خارق‌العاده خودش ادامه داد و نشان داد که می‌تواند در سن کم، آبی‌اناری‌ها را رهبری کند.

لامین یامال، هر روز بیشتر محبوب می‌شوی!

به گزارش “ورزش سه”، روز یکشنبه دیدار بین خیرونا و بارسلونا در هفته پنجم لیگا برگزار شد که در آن لامین یامال با دو گل خود چهره برجسته میدان شد و تیم هانسی فلیک به پیروزی پرگل ۴-۱ رسید. این فوتبالیست جوان تابستان فوق‌العاده‌ای را با تیم ملی اسپانیا در یورو سپری کرد و اکنون سطح بی‌نظیر خود را به ابتدای فصل جدید منتقل کرده است. در واقع، در طول یورو، هواداران اسپانیا یک سرود جالب به او اختصاص دادند که توسط دو نفر از گروه استوپا، دیوید و خوزه مانوئل مونوز، بر اساس آهنگ «شاهزاده کولی» ساخته شده بود: «اوبا، هر روز بیشتر دوستت دارم.» اسپانیایی‌ها در طول یورو این سرود را با عنوان «لامین یامال، هر روز بیشتر دوستت دارم» می‌خواندند و اکنون طرفداران بارسا نیز می‌توانند آن را در هر بازی تکرار کنند.

وینگر راست بارسا در هر یک از مسابقات تیم در فصل جاری حداقل یک مشارکت در گل (گل یا پاس گل) داشته. او حالا در دو بازی اخیر، دو پاس گل و دو گل ثبت کرده است. در مجموع، این اعجوبه در فصل جدید لالیگا سه گل و چهار پاس گل ثبت کرده است.

2081736

دو گل او در روز یکشنبه نتیجه حرکات بی‌نظیرش در زمین بودند، گل اول پس از ربودن توپ از داوید لوپز به ثمر رسید و گل دوم هم پس از یک ضربه غیرقابل مهار به سمت دروازه خیرونا به ارمغان آمد.
درست است که او یک کارت زرد دریافت کرد، اما این موضوع درخشش او در این بازی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، جایی که او بهترین بازیکن میدان بود و مانند یک ستاره پرنور درخشید‌

لامین حالا به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان است

این پنجشنبه، لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ برای بارسلونا آغاز می‌شود و لامین یامال به دنبال انتقال کیفیت سطح بازی خود به مهم‌ترین رقابت باشگاهی است. تیم هانسی فلیک برای شروع مسیر خود در اروپا به مصاف موناکو خواهد رفت و در تلاش است تا در خارج از اسپانیا هم عملکرد خوبی داشته باشد.
یکی از انگیزه‌های یامال، زدن اولین گل در لیگ قهرمانان اروپاست، چیزی که او در طول ۱۰ بازی‌اش در آن رقابت‌ها نتوانسته به دست آورد.

2081737

source