دربی هالیوودی‌ها؛ حضور تام بریدی، دیوید بکام و راب مک الهنی در بیرمنگام / عکس

طرفداری | در لیگ وان، سطح سوم فوتبال انگلیس، بیرمنگام مقابل رسهم به پیروزی 3-1 دست یافت. 

تام بریدی 24 ساعت پس از کارشناسی NFL، به بیرمنگام سفر کرد تا پیروزی تیمش را تماشا کند. اسطوره فوتبال آمریکایی سهام‌دار جزء بیرمنگام محسوب می‌شود و علاقه زیادی به ورزش فوتبال انگلیس دارد. مالکیت باشگاه رکسهم برعهده رایان رینولدز و راب مک النهی است. در کنار مک النهی، دیوید بکام و پسرش رومئو نیز امروز در سنت اندروز حضور داشتند تا جمع چهره‌های ویژه این دیدار تکمیل شود. 

در حال حاضر رکسهم با 13 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول سطح سوم فوتبال انگلیس حضور دارد و یکی از نامزدهای جدی صعود به چمپیوشیپ محسوب می‌شود. تحت مالکیت رینولدز و مک النهی، رکسهم دو صعود متوالی را در فوتبال پایه تجربه کرده است. بیرمنگام نیز پس از سومدیریت مالکان آمریکایی که به سقوط از چمپیونشیپ منجر شد، با امتیازی مشابه و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد. دو گل بیرمنگام در این بازی توسط جی استنفیلد 20 میلیون پوندی به ثمر رسید که تابستان گذشته، هیاهوی بزرگی ایجاد کرده بود. 

دیوید بکام و تام بریدی از آمریکا به بیرمنگام سفر کرده بودند رایان رینولدز از طریق تماس تصویری با راب مک النهی برای لحظاتی در جو ورزشگاه 29 هزاری نفری سنت اندروز قرار گرفت

source