از نتیجه پایانی بسیار ناراحت هستیم / اسبقی: دریافت سه گل از الهلال یعنی نابودی کامل!


کد خبر : 2070451 |
28 شهریور 1403 ساعت 12:13 |
15.2K بازدید |

8
دیدگاه

از نتیجه پایانی بسیار ناراحت هستیم


سرمربی ایرانی الریان می‌گوید که تیمش عملکرد شایسته‌ای برابر الهلال داشت و می‌توانست حتی به بازی برگردد.

اسبقی: دریافت سه گل از الهلال یعنی نابودی کامل!

به گزارش “ورزش سه”، پویا اسبقی، سرمربی ایرانی – سوئدی تیم الریان، از شکست سه بر یک تیمش برابر الهلال اظهار تأسف کرد و تأکید کرد که بازیکنانش در این دیدار مقابل تیمی قدرتمند که بسیاری از بازیکنان خارجی ممتاز را در اختیار داشت، عملکرد خوبی ارائه دادند. وی همچنین اعلام کرد که تیمش در تلاش است تا اشتباهات این بازی را برطرف کرده و در دیدارهای آینده لیگ نخبگان آسیا بهترین نمایش را ارائه دهد.

اسبقی در نشست خبری پس از بازی گفت: «ما از این شکست در خانه و مقابل هوادارانمان بسیار ناراحت هستیم، اما به آنچه بازیکنان ارائه دادند، افتخار می‌کنم. دریافت سه گل مقابل تیمی به بزرگی الهلال هر تیمی را دچار فروپاشی می‌کند، اما الریان تلاش کرد به بازی برگردد و از ابتدای نیمه دوم یک گل به ثمر رساند و حملات زیادی ترتیب داد، ولی در نهایت موفق نبودیم.»

او ادامه داد: «ما نیاز به بهبود عملکرد دفاعی داریم. درست است که گل اول الهلال تأثیر زیادی روی ما نگذاشت، اما دریافت گل دوم و سپس سوم در زمان کوتاهی، ما را تحت فشار قرار داد.»

2082908

اسبقی افزود: «ما در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم حداقل به تساوی برسیم. بازیکنانم هرگز تسلیم نشدند و تلاش زیادی برای بازگشت به بازی کردند.»

وی از عملکرد خوب دروازه‌بان تیمش، ویکتور، در این دیدار تقدیر کرد و گفت: «او در نیمه دوم با تمرکز بیشتری بازی کرد و عملکردش چشمگیر بود.»

سرمربی الریان با وجود این عملکرد مثبت از نتیجه ناراحت بود و افزود: «با وجود بازی خوبی که تیم ارائه داد، بازیکنان و من از نتیجه پایانی بسیار ناراحت هستیم. اما اطمینان دارم با هم‌افزایی بازیکنان جدید، در آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.»

2082907

اسبقی با ابراز ناراحتی از گل سوم الهلال در پایان نیمه اول گفت: «ما شایسته بیش از یک گل بودیم و به تساوی نزدیک بودیم، اما گل سوم تلاش‌های ما را ناکام گذاشت. با وجود این، عملکرد تیم در نیمه دوم به ما انگیزه می‌دهد تا در مسابقات بعدی بهتر ظاهر شویم.»

وی در پایان افزود: «ما در برابر تیمی با تجربه و توانمند مانند الهلال که همیشه از مدعیان اصلی قهرمانی است، بازی کردیم. نتیجه این بازی ما را ناامید نمی‌کند، زیرا عملکرد خوب تیم باعث می‌شود که با اعتماد به نفس بیشتری به راه خود ادامه دهیم. ما به زمان بیشتری برای هماهنگی بازیکنان نیاز داریم، اما مطمئنم که بهبود پیدا می‌کنیم و نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.»

source