تقویت حفظ مشتری از طریق برنامه های وفاداری پیشرفته

تولید محتوا
تقویت حفظ مشتری از طریق برنامه های وفاداری پیشرفته
getty در کسب و کار، حفظ مشتریان به همان اندازه مهم است، اگر نه بیشتر از به دست آوردن مشتریان جدید. یکی از استراتژی های بسیار موثر برای تقویت وفاداری مشتری و اطمینان از تکرار تجارت، اجرای برنامه وفاداری است.
بیایید بررسی کنیم که چرا برنامه های وفاداری مفید هستند و چگونه می توانند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنند.
برنامه وفاداری چیست؟ برنامه وفاداری یک استراتژی بازاریابی ساختار یافته است که برای پاداش دادن به مشتریان برای حمایت مستمر آنها طراحی شده است. این برنامه ها اغلب امتیاز، تخفیف یا سایر مشوق ها را برای تشویق خریدهای تکراری و تعامل طولانی مدت با برند شما ارائه می دهند.
مزایای برنامه های وفاداری افزایش حفظ مشتری آمار نشان می دهد که جذب مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود هزینه دارد. برنامه های وفاداری مشتریان را برای بازگشت تشویق می کند و اطمینان حاصل می کند که برند شما را به جای رقبا انتخاب می کنند. با پاداش دادن به خریدهای مکرر، احساس ارزش و قدردانی ایجاد می کنید که روابط بلندمدت با مشتری را تقویت می کند.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorارزش طول عمر مشتری تقویت شده (CLV)Customer Lifetime Value (CLV)Customer Lifetime Value (CLV)Customer Lifetime Value یک مشتری می تواند ارزش کل طول عمر مشتری را ارزیابی کند. . برنامه های وفاداری خریدهای تکراری را تشویق می کنند که CLV را افزایش می دهد. هر چه مشتری بیشتر با برند شما تعامل داشته باشد، ارزش طول عمر آنها بیشتر می شود.
برنامه های افزایش یافته وفاداری مشتری بستری برای تعامل مستمر با مشتریان ارائه می دهند. با برقراری ارتباط منظم در مورد جوایز، پیشنهادات ویژه و رویدادهای انحصاری، برند خود را در خط مقدم ذهن آنها نگه می دارید. این تعامل مداوم به ایجاد یک ارتباط عاطفی قوی‌تر بین مشتریان و برند شما کمک می‌کند.
داده‌ها و بینش‌های مشتری بهبودیافته با ردیابی رفتار و ترجیحات مشتری از طریق برنامه‌های وفاداری، کسب‌وکارها می‌توانند بینش‌های ارزشمندی در مورد الگوهای خرید، اولویت‌های محصول و جمعیت‌شناسی مشتری به دست آورند. این داده‌ها را می‌توان برای تنظیم استراتژی‌های بازاریابی، شخصی‌سازی تجربیات مشتری و بهینه‌سازی پیشنهادات محصول مورد استفاده قرار داد.
افزایش ارجاع مشتری مشتریان خوشحال بیشتر دوستان و خانواده را به کسب و کار شما ارجاع می دهند. برنامه‌های وفاداری می‌توانند شامل پاداش‌های ارجاع باشند، که مشتریان وفادار شما را تشویق می‌کنند تا در مورد برند شما صحبت کنند. بازاریابی دهان به دهان طلاست و می تواند پایگاه مشتریان شما را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.
مزیت رقابتی در یک بازار شلوغ، ارائه یک برنامه وفاداری می تواند برند شما را از رقبا متمایز کند. مشتریان به احتمال زیاد کسب و کاری را انتخاب می کنند که برای وفاداری آنها به آنها پاداش می دهد. یک برنامه وفاداری با ساختار مناسب می تواند شما را متمایز کند و یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کند.
فروش و درآمد بالاتر با پیشنهادات انحصاری، دسترسی زودهنگام به محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه، برنامه‌های وفاداری مشتریان را تشویق می‌کند تا بیشتر و در مقادیر بیشتر خرج کنند. این به طور مستقیم به فروش و درآمد بالاتر برای کسب و کار شما ترجمه می شود.
بازاریابی مقرون به صرفه بازاریابی برای مشتریان فعلی از طریق یک برنامه وفاداری اغلب مقرون به صرفه تر از هدف قرار دادن مشتریان بالقوه جدید است. برنامه‌های وفاداری کانالی مستقیم برای برقراری ارتباط تبلیغات و محصولات جدید با مخاطبانی که از قبل درگیر هستند فراهم می‌کنند و نیاز به هزینه‌های تبلیغاتی گسترده را کاهش می‌دهند.
معرفی یک ابزار مالی نوآورانه
علاوه بر برنامه های وفاداری، کسب و کارها می توانند از ابزارهای مالی نوآورانه با هدف کاهش هزینه های عملیاتی استفاده کنند. یک مثال بارز Accrue است، پلتفرمی که می تواند مستقیماً در کسب و کار شما ادغام شود.
در حالی که استارباکس پیشگام فناوری کیف پول جاسازی شده است، Accrue با معرفی محصولات جدید با محوریت برنامه‌های وفاداری آینده، این کار را انجام می‌دهد. با اجازه دادن به مصرف کنندگان برای حفظ سپرده های متعادل نزد خرده فروشان مورد علاقه خود، Accrue نه تنها میانگین ارزش سفارش و ارزش طول عمر مشتری را افزایش می دهد، بلکه دفعات خرید را نیز افزایش می دهد.
مایکل هرشفیلد، بنیانگذار و مدیر عامل Accrue می گوید: «ما به برندهای هوشمند و خرده فروشان در متمرکز کردن نحوه پس انداز و خرج کردن مشتریانشان کمک می کنیم، و مرکزی برای مشوق ها، اعتبار ذخیره و سپرده گذاری در یک مکان فراهم می کنیم.
نکته اصلی این است که کسب و کارها دائماً به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و بهبود سود هستند. صرفه جویی در هزینه های جذب مشتری از طریق برنامه های وفاداری موثر و همزمان کاهش هزینه های پردازش کارت اعتباری با راه حل های نوآورانه مطلوب است. با سرمایه‌گذاری در استراتژی‌هایی که حفظ مشتری را ترویج می‌کنند و ابزارهایی را که کارمزدهای تراکنش را به حداقل می‌رسانند، کسب‌وکارها می‌توانند به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه دست یابند، سود نهایی خود را افزایش دهند و روابط بلندمدت با مشتری را تقویت کنند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Melissa Houston، CPA نویسنده Cash Confident: An Entrepreneur’s Guide to Creating a Profitable Business و بنیانگذار She Means Profit است. ملیسا به‌عنوان یک استراتژیست کسب‌وکار برای صاحبان مشاغل کوچک، به زنانی کمک می‌کند تا در میانه‌ی شغلی خود جابجا شوند، تا کسب‌وکارهای رویایی خود را راه‌اندازی کنند، و همچنین من صاحبان کسب‌وکار مستقر را راهنمایی می‌کنم تا کسب‌وکار خود را با سودآوری بیشتر توسعه دهند.
نظرات بیان شده در این مقاله جایگزین توصیه های حرفه ای یا تخصصی حسابداری و/یا مالیاتی نیست.
Melissa HoustonFollowingMelissa Houston، CPA امور مالی تجاری و شخصی را که بر زنان کارآفرین تأثیر می گذارد، پوشش می دهد. با نامگذاری CPA و بیش از 20 سال تجربه عملی، هوستون به طور گسترده توسط تخصص خود در مدیریت مالی مورد توجه قرار گرفته است. هیوستون دانش و تجربه خود را با خوانندگان Forbes.com به اشتراک می گذارد و این کار را از آگوست 2020 انجام داده است. هیوستون نویسنده فروش بین المللی کتاب Cash Confident: An Entrepreneur’s Guide to Creating a Profitable است، موسس She Means Profit، سخنران بین المللی، و موارد کوچک را پوشش می دهد. امور مالی کسب و کار هیوستون با صدها مالک کسب و کار کوچک کار کرده است تا به آنها کمک کند تا سود خود را افزایش دهند و در کسب و کار خود درآمد بیشتری کسب کنند. برای همه مسائل مالی که امروز بر صاحبان مشاغل کوچک تأثیر می گذارد هیوستون را دنبال کنید.”>