حسینی: پرسپولیس اندازه ۲ تیم بازیکن دارد/ ما کف هستیم، درباره سقف صحبت نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی پنجم ما در لیگ است اما هنوز نتوانستیم بردی به دست بیاوریم. یک بازی سخت خارج از خانه مقابل قهرمان سال گذشته داریم که امسال خیلی خوب تقویت شده است. امیدوارم بچه‌های ما با یک بازی باکیفیت، نتیجه خوبی کسب کنند.

سرمربی آلومینیوم درباره کیفیت و قوانین لیگ برتر اظهار کرد: مشکلی که داریم و همه می‌دانند بحث زمین‌های ماست که اگر کیفیت آنها خوب نباشد در کیفیت فوتبال تاثیر مستقیم می‌گذارد. لیگ خیلی رقابتی است و تیم ضعیفی نداریم. لیگ ما از سال گذشته باکیفیت‌تر شده است. ما چون همیشه کف هستیم در مورد سقف صحبت نمی‌کنیم و بازیکن بالای ۳۰ سال هم خیلی کم داریم. من هیاهوی نقل و انتقالاتی ایران را دوست نداشتم. یکی از بازی‌های یک باشگاه ایرانی را در آسیا را می‌دیدم و به کیفیت خارجی‌های آنها به خاطر ضعیف بودنشان فقط نخندیدم. چشم انداز خوبی نمی‌بینم، فوتبال ما دولتی است و این پولی که هزینه می‌شود بیت المال است. اتفاقات خوبی به نظرم رخ نداده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که از روند نقل و انتقالات تیم خود راضی بودید؟ پاسخ داد: سال گذشته نیم فصل پنجره بسته داشتیم و در شروع فصل هم دو تا از بهترین بازیکنانمان جدا شدند. در نقل و انتقالات آنچه در توان داشتیم انجام دادیم و بیشتر از این ممکن نبود. مجبوریم دوباره به جوانان اعتماد و از پایین شروع کنیم. فشار مضاعفی به ما و مجموعه می‌آید. نقل و انتقالی به آن شکل نداشتیم. حمایت کردند ولی رقابت نابرابر است. در این چند بازی تاوان دادیم. باشگاه حمایت می‌کند اما در فوتبال ایران رقابتی نابرابر شکل گرفته است. مردم دوست دارند ستاره‌ها به ایران بیایند اما باید باکیفیت‌ها بیایند تا به فوتبال ما کمک شود.

وی افزود: بازی سختی داریم. پرسپولیس بازی خیلی خوبی برابر الاهلی انجام داد. آنها اندازه دو تیم بازیکن دارند. امیدوارم زمین شهر قدس اجازه بازی خوب را به دو تیم بدهد. مطمئن هستم که بازی خوبی می‌شود و بچه‌های ما برای این دیدار لحظه شماری می‌کنند و ان‌شاءالله که بازی باکیفیتی باشد.

سرمربی آلومینیوم درباره VAR گفت: کمک داور ویدئویی خوب است اما به شرطی که اصولی باشد. خط‌کشی‌هایش باشد، دوربین‌ها تهیه شود و داوران VAR سرعت عمل بیشتری داشته باشند. کمک می‌کند اما به شرطی که در استاندارهای جهانی باشد.

حسینی درباره سابقه خوب آلومینیوم در بازی برابر پرسپولیس گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما سعی می‌کنیم با توجه به شناختی که از پرسپولیس داریم یک بازی خوب انجام بدهیم. فوتبال شرایط خودش را دارد اما بچه‌های ما توجیه شده‌اند که برابر این تیم خوب و باکیفیت چگونه بازی کنند. امیدوارم خوش شانس باشیم.

مجتبی حسینی در واکنش به میزبانی اراک از داربی تهران با خنده گفت: چیزی نگویم بهتر است.

سرمربی آلومینیوم درباره جذب بازیکن جدید گفت: در بحث نقل و انتقالاتی ایران چیزی جز هرج و مرج ندیدم و ما وارد این بازی نمی‌شویم. تمرین می‌کنیم و سعی داریم راه درست را طی کنیم. با جذب بازیکن که کار بزرگی نکردید. بهترین کار این است که از نیروهای خودت بهترین بازی را بگیری. در وهله اول از نیروهای خودمان به بهترین شکل استفاده می‌کنیم و در ادامه اگر نیاز بود و بازیکنی می‌توانست به ما کمک کند، جذب خواهیم کرد. از نظر بودجه خیلی محدود هستیم و نهایت بودجه ما در جذب بازیکن یک دهم باشگاه‌های دیگر است. به نیروهای خود اعتماد می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. فوتبال این نیست که دائما بازیکن جذب کنید.

وی درباره جذب نکردن یامگا و منتظر محمد با وجود صحبت‌هایی که شده بود، بیان کرد: آن بازیکنان خودشان تصمیم گرفتند که به تیم دیگری بروند. مذاکراتی شد اما با مدیرعامل جدید نساجی ارتباطات بهتری داشتند و تصمیم گرفتند به آنجا بروند. درباره کیفیت فنی یامگا نظر نمی‌دهم، ایشان شخصیت بسیار بالایی دارد و اینکه خودش تصمیم گرفته دوباره بازی کند به تصمیم شخصی خودش برمی‌گردد.

source