حمله مالک سابق WWE به مستند نتفلیکس: هر داستانی دو طرف دارد

طرفداری | وینس مکمن، مالک و رئیس سابق WWE، از مستند جدید نتفلیکس «آقای مکمن» انتقاد کرد.

این مستند شش قسمتی چند روز قبل از انتشار رسمی‌اش، توسط مکمن مورد انتقاد قرار گرفت. این مستند قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر بر روی پلتفرم نتفلیکس پخش شود. هرچند وینس مکمن ۷۹ ساله اعتراف کرده که هنوز این مستند را ندیده، اما واضح است که آماده است تا تصویری نه چندان ایده‌آل از خود در این مجموعه ببیند.

مکمن در بیانیه‌ای که بعد از ظهر دوشنبه منتشر شد، گفت:

پشیمان نیستم که در این مستند نتفلیکس شرکت کردم. تهیه‌کنندگان این فرصت را داشتند تا یک داستان بی‌طرف درباره زندگی من و کسب و کار فوق‌العاده‌ای که ساختم، که هم پر از هیجان، درام، سرگرمی و هم پر از جنجال و درس‌های زندگی بود، روایت کنند.

لازم به ذکر است که علاوه بر وینس مکمن که پیش‌تر با موافقت به حضور در این مجموعه، مقابل دوربین نتفلیکس قرار گرفت، ستارگان بزرگ دیگری نیز از دنیای کشتی کچ مانند هالک هوگن، راک، جان سینا، استون کلد استیو آستین و تریپل اچ نیز در این مستند شرکت کردند.

وینس مکمن ادامه داد: متأسفانه، بر اساس یک برش اولیه که دیدم، این مستند خیلی چیزها را نگفته و مسیر پیش‌بینی‌پذیر ترکیب شخصیت «آقای مکمن» با خود واقعی من، وینس، را طی می‌کند. حتی عنوان و تبلیغات نیز به تنهایی این را نشان می‌دهند.

خیلی چیزها به حد زیادی تحریف شده‌اند یا به طور کامل حذف شده‌اند تا بینندگان را عمداً گیج کنند. تهیه‌کنندگان از ترفندهای ویرایشی مانند استفاده از تصاویر خارج از متن و صداهای قدیمی و غیره برای تحریف دیدگاه بینندگان و حمایت از یک روایت فریبنده استفاده می‌کنند. در تلاش برای ادامه روایت گمراه‌کننده خود، تهیه‌کنندگان از یک پرونده قضایی مبتنی بر یک رابطه عاشقانه که من به آن پایان دادم به عنوان مدرکی استفاده می‌کنند که من در واقع همان شخصیت «آقای مکمن» هستم.

این مستند بر زندگی وینس مکمن، صعود او به عنوان قدرتمندترین مرد در جهان کشتی‌کچ و جنجال‌ها و دادرسی‌هایی که در نهایت منجر به کناره‌گیری او از WWE شد، تمرکز خواهد کرد. مکمن بیانیه خود را با یک درخواست از افرادی که این مجموعه را تماشا خواهند کرد، پایان داد:

امیدوارم بیننده ذهن باز داشته باشد و فراموش نکند که هر داستانی دو طرف دارد.  

source