اعتراف گوتزه: پیوستنم به بایرن اشتباه بود!


کد خبر : 2072224 |
05 مهر 1403 ساعت 03:20 |
18.9K بازدید |

16
دیدگاه


ماریو گوتزه، هافبک سابق تیم ملی آلمان بعد از یازده سال می‌گوید که پیوستنش به بایرن از دورتموند تصمیم اشتباهی بوده است.

اعتراف گوتزه: پیوستنم به بایرن اشتباه بود!

به گزارش “ورزش سه”، پیوستن ماریو گوتزه از دورتموند به بایرن تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های بوندسلیگا در سال ۲۰۱۳ شد. بازیکنی‌ که بعد از چهار سال درخشان در سیگنال ایدونا پارک، تصمیم به جدایی از جمع زنبورها گرفت و با قراردادی به ارزش ۳۷ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

حالا و با وجود گذشت یازده سال بعد از آن انتقال، گوتزه در گفت‌وگو با اسپرت۱ از پشیمانی بابت آن تصمیم سخن گفته و معتقد است اگر زمان به عقب برمی‌گشت هرگز‌ دورتموند را ترک نمی‌کرد. او در این باره گفت: “برخی تصمیم‌ها در زندگی هستند که به ظاهر ساده به نظر‌ می‌رسند اما ممکن است زندگی شما را به کلی تغییر دهد.

1335787

راجع به انتقال به بایرن باید بگویم که من بعد از آنکه دو بار با دورتموند به قهرمانی در بوندسلیگا رسیدم، همه چیز برایم تکراری شد و دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم. می‌خواستم شرایطم تغییر کند و برای پیشرفت در آن مقطع چاره‌ای جز پیوستن به بایرن نداشتم. تیمی که به تازگی پپ گواردیولا را روی نیمکت می‌دید.

پپ شدیدا به بازی من اعتقاد داشت و حتی من را برای بارسلونا نیز می‌خواست. با این حال همه این‌ها دلایلی بود که باعث شد تصمیم به جدایی از دورتموند و پیوستن به بایرن مونیخ بگیرم.

اما صادقانه بگویم اگر زمان به عقب برگردد آن تصمیم را نمی‌گیرم و بابت آن پشیمان هستم. اگرچه دوران بسیاری خوبی را در بایرن پشت سر گذاشتم اما جدایی از دورتموند کار اشتباهی بود.”

source