نظر جالب لوتار ماتئوس:/ توپ طلا حق وینیسیوس نیست!


کد خبر : 2072286 |
05 مهر 1403 ساعت 06:31 |
24.7K بازدید |

60
دیدگاه

نظر جالب لوتار ماتئوس:


لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است رودری بالاتر از وینیسیوس جونیور،‌ مستحق دریافت توپ طلاست.

توپ طلا حق وینیسیوس نیست!

به گزارش “ورزش سه”، در تاریخ ۲۸ اکتبر، جایزه معتبر بهترین بازیکن فوتبال جهان اهدا خواهد شد. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از قبل می‌داند که این جایزه را دریافت خواهد کرد. لوتار ماتئوس، ستاره سابق فوتبال جهان، از این انتخاب تعجب نمی‌کند.

ماتئوس به بیلد گفت: «اگر شایعات درست باشد و وینیسیوس جونیور توپ طلا را ببرد، برای من تعجب‌آور نخواهد بود. در این انتخاب، کسی که گل می‌زند همیشه بیشتر در کانون توجه قرار می‌گیرد. با قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا، وینیسیوس با رئال مادرید عناوینی کسب کرده که این جایزه را توجیه می‌کند.»

اما آیا وینیسیوس انتخاب ماتئوس نیز خواهد بود؟ ماتئوس گفت: «من شخصاً وینیسیوس را در رتبه سوم بهترین بازیکنان جهان امسال می‌بینم.» او افزود: «برای من، رودری بیشتر از وینیسیوس مستحق توپ طلا است. او مغز متفکر تیم ملی اسپانیا در یورو بوده و با منچسترسیتی لیگ برتر را برده است. این دو عنوان به دلیل عملکرد خوب او به دست آمده‌اند. او برای من بازیکن برجسته سال بود.»

2086379

ماتئوس ادامه داد: «در رتبه دوم، جود بلینگام قرار می‌گیرد. او مانند وینیسیوس با رئال مادرید لیگ قهرمانان را برده و در یورو یکی از بازیکنان برجسته بود. به لطف گل‌های او، انگلیس به فینال رسید و نائب قهرمان اروپا شد. بنابراین، رتبه‌بندی من برای بهترین بازیکنان جهان به این ترتیب است: رودری، بلینگام و سپس وینیسیوس.»

source