گواردیولا پاسخ آرتتا را داد: امیدوارم دفعه بعد واضح‌تر صحبت کنی!

طرفداری | جنجال دیدار منچسترسیتی و آرسنال به سرمربیان این دو تیم رسید.

بازیکنان منچسترسیتی از سبک بازی آرسنال 10 نفره در ورزشگاه اتحاد ناراضی بودند. جان استونز، مانوئل آکانجی و برناردو سیلوا در مصاحبه‌های پس از بازی مدعی بودند تنها یک تیم برای پیروزی در زمین حضور داشت. آن‌ها حقه‌های زیرکانه آرسنال برای حفظ برتری را نیز «بازی چرک و کثیف» خطاب قرار داده بودند. اظهارات این بازیکنان با واکنش میکل آرتتا همراه شد و او در پاسخ گفت:

نظری ندارم. من خودم آن‌جا بودم. 4 سال را در آن تیم سپری کردم. همه چیزهایی که لازم است بدانم را می‌دانم (آن‌ها را می‌شناسم). باور کنید!

پپ گواردیولا در بخش دوم نشست خبری امروزش نشان داد که از جملات آرتتا چندان راضی نیست. به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، گواردیولا در پاسخ به همکار سابقش گفت:

دفعه بعد میکل باید دقیقا مشخص کند که منظورش چیست. او گفت که چهار سال اینجا بوده و ما دقیقا می‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است. شاید صحبت‌های او به 155* اتهام مالی مرتبط است. شاید او اطلاعاتی در دسترس دارد. نمی‌دانم واقعا، باید مشخص شود. امیدوارم دفعه بعد، همانطور که رابطه خوبی با او دارم، این سوال مطرح شود که منظورش دقیقا چه بود. او می‌تواند دقیقا پاسخ دهد که وقتی می‌گوید اینجا بوده و می‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، منظورش چیست. به جای پرداختن با گمانه‌زنی، باید دقیق‌تر باشد و واضح‌تر صحبت کند. 

باید با میکل آرتتا تماس بگیرم؟ نه. پس از بازی به هم پیام دادیم. همین کافیست. 

پپ گواردیولا همچنین در واکنش به توهین ارلینگ هالند به میکل آرتتا و گابریل ژسوس هم گفت:  گاهی اوقات احساسات بسیار قوی هستند. گابریل ماگالاش در کنفرانس پس از بازی به خوبی گفت که: «این یک جنگ است، ما اینجا هستیم تا حریف را تحریک کنیم، او را تحت فشار قرار دهیم». در نهایت، چه کاری می‌توان انجام داد؟ بنابراین، وقتی من را تحریک می‌کنی، باشه من در جنگ شرکت می‌کنم! 

اگر آرسنال جنگ می‌خواهد، ما در جنگ هستیم. در جنگ هم باید پاسخ طرف مقابل را داد. مطمئن هستم که هالند به این اقدامات افتخار نمی‌کند، اما به نظر من، نوع چالش‌هایی که آرسنال ارائه می‌دهد، قابل درک است.

* پپ گواردیولا در این جمله به پرونده 115 اتهام مالی اشاره دارد و به اشتباه عدد 155 را بیان کرده است. با این حال، با توجه به شفاف‌سازی‌های اخیر، پرونده منچسترسیتی در واقع شامل 130 اتهام می‌شود. 

source