گزارش سایت AFC از جدال فردا/ پرسپولیس به‌دنبال استارت پیروزی در آسیا


کد خبر : 2073177 |
08 مهر 1403 ساعت 17:43 |
7.8K بازدید |

34
دیدگاه

گزارش سایت AFC از جدال فردا


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که پرسپولیس پس از برد در دربی، به‌دنبال آغاز پیروزی‌هایش در لیگ نخبگان است.

پرسپولیس به‌دنبال استارت پیروزی در آسیا

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس باید نخستین بازی خانگی خود در لیگ نخبگان را برابر پاختاکور برگزار کند. سرخپوشان در شرایطی پای به زمین مسابقه می‌گذارند که بعد از پیروزی در دربی، از روحیه بالایی برخوردار هستند و در تلاش برای صعود به رتبه‌های بالای جدول لیگ نخگبان هستند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گزارشی را در خصوص جدال فردای دو تیم منتشر کرده و نوشته است که هم پرسپولیس و هم پاختاکور تلاش می‌کنند تا روند موفقیت‌آمیز خود را آغاز کنند.

در این گزارش آمده است:

تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان روز دوشنبه و در چارچوب لیگ نخبگان آسیا تلاش خواهند کرد تا روند موفقیت‌آمیز خود را آغاز کنند. پرسپولیس، نائب‌قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا، در هفته نخست با نتیجه ۱-۰ مغلوب الاهلی عربستان شد، درحالی‌که پاختاکور نیز با همین نتیجه مقابل الوصل امارات شکست خورد.

پرسپولیس به‌عنوان قهرمان ایران با اطمینان به استقبال پاختاکور می‌رود و باور دارد که می‌تواند از پس این تیم ازبکستانی برآید. قهرمانان ایران به آرامی به فرم ایده‌آل خود باز می‌گردند و پس از پیروزی ۱-۰ برابر استقلال در لیگ برتر ایران، با اعتماد به نفس بیشتری به این دیدار وارد خواهند شد. با این حال، آن‌ها به خوبی می‌دانند که دو دیدار از چهار مسابقه قبلی با پاختاکور با پیروزی نماینده ازبکستان به پایان رسیده است.

2088105

پاختاکور به شدت می‌خواهد از سرنوشت تلخ فصل گذشته که با دو شکست در دو بازی ابتدایی باعث حذفش در مرحله گروهی شد، جلوگیری کند. پس از پنج فصل متوالی که قهرمان سوپرلیگ ازبکستان بودند، پاختاکور حالا به این واقعیت تن داده که عنوان قهرمانی لیگ داخلی را از دست داده است و امیدوار است در رقابت‌های قاره‌ای جبران کند.

با این حال، پاختاکور با روحیه خوبی وارد این مسابقه خواهد شد، چرا که در آخرین دیدار لیگ داخلی خود، توانست تیم المپیک را با نتیجه ۶-۰ شکست دهد و امیدوار است که این فرم را در مقابل پرسپولیس نیز حفظ کند.

source