انگیزه‌های زیاد ایوب العمود برای درخشش در ترکیب پرسپولیس 

آفتاب‌‌نیوز :

در همان روز‌هایی که دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس جدا شد و مشخص بود رامین رضاییان نیز تصمیمی برای بازگشت به جمع سرخ‌ها ندارد شاید کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند منطقه راست خط دفاعی خود را به راحتی پر کند. اما خلاف تمام پیش داوری ها، ایوب العمود در دفاع راست قرار گرفت و رفته رفته خودش را در ترکیب اصلی جا انداخت. به گونه‌ای که او در همان دیدار دوم و در بازی حساس با تراکتور روی پاس خوب سعید صادقی موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند.

پس از آن نیز انگیزه‌های ایوب برای گلزنی بالا بود که آخرین آن‌ها به نفوذ عالی او در بازی با استقلال برمی گردد. مصدوم شد نتوانست مقابل آلومینیوم بازی کند و حتی با صلاحدید گاریدو در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال هم قرار نگرفت. اما در نهایت در دقایق پایانی وارد میدان شد و نه تنها پنالتی پرسپولیس با ارسال خوب او طرح‌ریزی شد بلکه یک ضربه سر عالی هم روی ارسال بی نقص میلاد محمدی داشت که اگر کمی خودشانس بود حالا شرایط کاملا برای او متفاوت بود.

تمام این‌ها انگیزه‌های تمام نشدنی ایوب را برای گلزنی نشان می‌دهد و باید دید او برای بازی امشب می‌تواند اولین گل خود را در رقابت‌های آسیایی به ثمر برساند یا نه.

source