14 میلیون یورو اختلاف/ حق با دی‌یونگ بود: افشای دستمزد ستاره هلندی


کد خبر : 2073164 |
09 مهر 1403 ساعت 02:47 |
40.9K بازدید |

16
دیدگاه

14 میلیون یورو اختلاف


اسپورت رقم واقعی دریافتی این فصل فرانکی دی یونگ را فاش کرد و نوشت که گلایه‌های او به حق است.

حق با دی‌یونگ بود: افشای دستمزد ستاره هلندی

به گزارش “ورزش سه”، فرنکی دی یونگ در مصاحبه‌ای تند از افشای برخی ارقام در مورد دستمزدش گلایه کرد و گفت که اساسا او 37 میلیون یورو دریافت نمی‌کند. ناراحتی دی یونگ از مدیران فعلی مشهود است و پس از رونالد آرائوخو، او در حال حاضر دومین نفری است که از افشاری برخی اطلاعات غلط از درون باشگاه ابراز ناراحتی می‌کند.

اسپورت در این رابطه نوشته است که دی یونگ در واقع 37 میلیون سالانه دستمزد نمی‌گیرد و دستمزد فعلی ستاره هلندی به شرح زیر است:

فرانکی در این فصل 19 میلیون دستمزد ناخالص دریافت می‌کند (9.5 میلیون یورو خالص) و به این باید یک مبلغ متغیر را نیز اضافه کرد.

در فصل جاری، او پاداش 4.2 میلیون یورو ناخالص دریافت خواهد کرد که  شامل معوقاتی است که بازیکن با باشگاه به دلیل پاندمی کرونا به توافق رسیده بود. به این ترتیب مجموع دریافتی دی یونگ در فصل جاری 23.2 میلیون یورو خواهد بود. همچنین اگر او در بیش از 60 درصد بازی‌های فصل، 45 دقیقه یا بیشتر در زمین باشد، دو میلیون یوروی دیگر نیز دریافت خواهد کرد.

بله، حق با فرانکی دی یونگ است که از ارقامی که در مورد دستمزدش داده می‌شود شکایت دارد. اینجا 14 میلیون یورو بین رقم واقعی و رقم ادعا شده تفاوت وجود دارد.

source