بضاعت ما پایین‌تر از رقباست/ حلالی: پرسپولیس از دربی ریکاوری نشده بود


کد خبر : 2073558 |
10 مهر 1403 ساعت 07:25 |
9.6K بازدید |

58
دیدگاه

بضاعت ما پایین‌تر از رقباست


هافبک سال‌های دور پرسپولیس از عملکرد این تیم در لیگ نخبگان آسیا دفاع کرد.

حلالی: پرسپولیس از دربی ریکاوری نشده بود

به گزارش “ورزش سه”، توقف پرسپولیس در مصاف با پاختاکور ازبکستان باعث شد تا این تیم در پایان هفته دوم لیگ نخبگان آسیا همچنان بدون برد باشد. اسماعیل حلالی بازیکن پرسپولیس در اوایل دهه 80 درباره تساوی یک بر یک این تیم مقابل پاختاکور به خبرنگار ما گفت:
«نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنان ما آن تمرکز و شکل لازم را نداشتند. بارش باران هم در عملکرد تیم تاثیر گذاشت. کیفیت زمین مسابقه که اصلا خوب نبود خصوصا که بارش باران آن را بدتر هم کرده بود. این را هم بگویم که تیم پاختاکور فوق العاده خوب کار کرد و همان‌طور که ما از بازی با الاهلی می‌دانستیم چه می‌خواهیم، ازبک‌ها هم از با پرسپولیس هدفشان را می‌دانستند.»

او در ادامه افزود: «بالاخره فوتبال همین است. این را هم در نظر بگیرید که برخی بازیکنان پرسپولیس آسیب دیده بودند و سایر بازیکنان هم به لحاظ بدنی فرم مناسبی نداشتند. این مسائل تا حدودی طبیعی است و فکر می‌کنم کمی جلوتر برویم دیگر شاهد این مسائل نخواهیم بود.»

وی در واکنش به اینکه پرسپولیس در پایان هفته دوم فقط یک امتیاز دارد، عنوان کرد: «شروع یک تورنمنت معمولا اینگونه است. مهم این است که ما عملکرد خوبی داشتیم. درست است یک امتیاز داریم اما اعتماد به نفس تیم بالا است و ان‌شاءالله با رفع برخی ایرادات روند خوبی در پیش خواهیم گرفت.»

حلالی در پایان با انتقاد از برنامه فشرده مسابقات اظهار داشت: «واقعیت این است که بازیکنان ما با بازی فشرده خیلی سازگار نیستند. با این برنامه پرفشار بازی‌ها ریکاوردی کردن سخت است چون ما مثل تیم های اروپایی که چندین بازیکن خارجی گرفته‌اند که نیستیم و بضاعتمان این است که هم در لیگ داخلی و هم در آسیا با همین بازیکنان کارمان را پیش ببریم. با همه این‌ها آقای گاریدو باید تلاش کند تیم را از این وضعیت خارج کند.»

source