رای سرنوشت‌ساز: آینده پپ در گروی محکومیت سیتی!


کد خبر : 2073593 |
10 مهر 1403 ساعت 09:39 |
12.5K بازدید |

19
دیدگاه


اتحادیه فوتبال انگلیس در انتظار اعلام رای پرونده منچسترسیتی است تا پس از آن پیشنهادش برای هدایت تیم ملی این کشور را به پپ گواردیولا ارائه کند.

رای سرنوشت‌ساز: آینده پپ در گروی محکومیت سیتی!

به گزارش “ورزش سه”، گرت ساوت‌گیت پس از قبول شکست در دومین فینال متوالی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تصمیم گرفت که از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کند و جستجو برای پیدا کردن یک گزینه مناسب و مطمئن برای نشستن روی نیمکت این تیم از همان زمان آغاز شد.

نام‌های بسیاری در طول چند هفته اخیر در کنار نام تیم ملی انگلیس به گوش می‌رسند اما بسیاری معتقد هستند که جدی‌ترین گزینه مدیران اتحادیه فوتبال این کشور گواردیولا است که قراردادش با باشگاه سیتی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این فرصت را خواهد داشت که سرمربیگری در سطح ملی را تجربه کند. 

اما حالا روزنامه دیلی میل مدعی شده است که حضور این مربی اسپانیایی روی نیمکت تیم ملی انگلیس منوط به اتفاقاتی است که در بررسی پرونده محکومیت منچسترسیتی رخ خواهد داد. در واقع اتحادیه فوتبال انگلیس منتظر است تا رای این پرونده به صورت قطعی اعلام شود و پس از آن برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهد کرد. 

رسیدگی به ۱۱۵ مورد اتهام باشگاه سیتی در نقض قوانین فرپلی مالی که شکایتش از سوی لیگ برتر مطرح شده مدتی است که در دادگاه آغاز شده است اما انتظار می‌رود که اعلام رای نهایی این دادگاه حداقل تا بهار سال آینده به طول بینجامد. مدیران سیتی و گواردیولا بارها در طول این مدت به بی‌گناهی این باشگاه تاکید داشته‌اند.

source