مورایس: به بازی‌های استقلال تاجیکستان دسترسی نداشتیم، اما مطمئنم تیم خوبی هستند/ کامارا: می‌خواهیم یک بُرد خوب تقدیم هواداران کنیم

مورایس: به بازی‌های استقلال تاجیکستان دسترسی نداشتیم، اما مطمئنم تیم خوبی هستند/ کامارا: می‌خواهیم یک بُرد خوب تقدیم هواداران کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال است و هر روز نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد، همه چیز‌ به تمرکز برمی‌گردد و فردا مشخص می‌شود کدام تیم در چه سطحی است.

خبرگزاری میزانژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار رقابت‌های سپاهان و استقلال تاجیکستان اظهار داشت: دومین بازی آسیایی ماست که این بار در خانه هستیم. الان ما هم انتظار ۳ امتیاز را داریم. استقلال تاجیکستان تیم خوب و باکیفیتی دارد و ما هم به برد فکر می‌کنیم.

وی افزود: اخیرا لیگ قهرمانان آسیا باکیفیت‌تر شده و ارتقا یافته است. متاسفانه تنها مشکل این بود که دسترسی به اطلاعات و بازی‌های رقیب نداشتیم. تاجیکستان بازیکنان و تیم ملی باکیفیتی دارند که یکی از آن‌ها در تیم ماست. امیدوارم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

مورایس خاطرنشان کرد: فوتبال است و هر روز نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد. تیم و بازیکنانمان در حال رشد هستند. نمی‌توانم راجع به حریف چیزی بگویم فقط مطمئنم تیم خوبی هستند. آماده هستیم و باقی چیز‌ها به تمرکز برمی‌گردد و فردا مشخص می‌شود کدام تیم در چه سطحی است. 

او در پاسخ به اینکه وحدت هنانوف سابقه بازی در استقلال را دارد و می‌تواند به شناخت سپاهان از این تیم کمک کند، گفت: چشمان وحدت، چشمان من نیست!

کامارا: می‌خواهیم یک برد خوب تقدیم هواداران کنیم

ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیز در این نشست اظهار کرد: از هر لحاظی آماده هستیم و دنبال نتیجه‌ایم. تمرکزمان بر هدف است تا برد خوبی را به هوادارانمان هدیه کنیم.

وی افزود: فوتبال است دیگر! اینجا آمدم تا از تجاربم برای تیم استفاده کنم. اصفهان و جو تیم و هواداران را بسیار دوست دارم. افتخار می‌کنم به آن‌ها و آن‌ها نیز به ما افتخار می‌کنند. تنها چیزی که می‌خواهیم حمایت است و بدانند که تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

این بازیکن تاکید کرد: بله آماده‌ایم، کاملا و منتظر بازی فردا هستم. ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده هستیم؛ تمرکزمان روی هدف‌مان است تا یک برد خوب را تقدیم هواداران کنیم؛ درباره خودم نکته‌ای ندارم اما همه ما برای بازی فردا آماده هستیم.

کامارا پیرامون نتایج سپاهان تصریح کرد: بالاخره فوتبال است و روزی باخت و روزی برد دارد اما تلاشمان را می‌کنیم در این زمینه به بهترین نتیجه برسیم.

سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان فردا (سه شنبه) در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

source