دانیال زیر سنگین‌ترین وزنه‌ها در فصل فوق‌العاده


کد خبر : 2074436 |
14 مهر 1403 ساعت 06:51 |
17.8K بازدید |

25
دیدگاه


دانیال اسماعیلی‌فر یکی از بازیکنان خوب تراکتور در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است.

دانیال زیر سنگین‌ترین وزنه‌ها در فصل فوق‌العاده

به گزارش “ورزش سه”، مدافع راست و گاها وینگر تراکتوری‌ها با میل بالای هجوم و حضور در بازیسازی تیمش برای خلق موقعیت‌های بیشتر زیرنظر دراگان اسکوچیچ بسیار با‌مسئولیت‌تر از گذشته هم بازی می‌کند و این به کیفیت فوتبال او اضافه کرده است؛ بازیکنی که پرسپولیسی‌ها هنوز بابت از دست دادنش غصه می‌خورند.

اسماعیلی‌فر که در بازی قبلی تیمش مقابل سپاهان یکی از بهترین‌های زمین بود، خود را با این تمرینات سنگین آماده بازی بعدی تراکتوری‌ها مقابل فولاد و یحیی گل‌محمدی می‌کند؛ سرمربی‌ای که نقش بزرگی در زندگی ورزشی دانیال داشته و به نوعی معرف او به فوتبال ایران بوده است.

با این حال این رفاقت باعث نمی‌شود که خللی در مسیر حرکتی دانیال آن هم پیش چشم تماشاگران خودی پیش خودی پیش بیاید و او نهایت تلاشش را برای برتری تراکتور خواهد کرد؛ حریفی که روی نیمکتش به جز یحیی، حمید مطهری و محمد عسگری هم می‌نشینند که همه آنها چهره‌هایی آشنا برای دانیال به شمار می‌آیند و قطعا بساط چاق سلامتی و رخصت در ابتدای مسابقه داغ خواهد بود.

اسماعیلی‌فر در روزی که تراکتور مهدی ترابی را نیز به همراه نخواهد داشت، ممکن است یک خط جلوتر هم بازی کند و به هر حال بخشی از بار تجربه تیم بیش از گذشته بر دوش او خواهد بود.

source