مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور وزیر ورزش

گردهمایی جامعه ورزش و جوانان به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور وزیر ورزش

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، گردهمایی جامعه ورزش و جوانان به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با حضور احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در زورخانه جوانمردان (شهدای کن تهران) برگزار شد.

 

سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی، احدی مدیرکل دفتر فرهنگی، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون و دیگر مسئولین فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، روسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران کل ستادی در این مراسم حضور داشتند.

 

رئیس فدراسیون زوخانه‌ای و پهلوانی در این گردهمایی گفت: ورزش زورخانه‌ای مروج فرهنگ پهلوانی است. این ورزش حال روحی آدم را خوب می‌کند.

 

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله زورخانه را میشناخت از ایشان مطالبی داریم که در خصوص این ورزش صحبت‌هایی را عنوان کرد و به این دلیل فدراسیون زورخانه‌ای میزبان این مراسم بزرگداشت شد. امروز جامعه ورزش کشور از جبهه مقاومت حمایت می‌کند، راه شهدا را ادامه خواهیم داد و همواره در رکاب فرمانده معظم کل قوا خواهیم بود.

 

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: از اقتدار ایران همین را بگویم که پس از موشک باران اسرائیل، همراه با رئیس جمهور به قطر رفتیم و مذاکرات خوبی با مسئولان سایر کشور‌ها داشتیم. ما جنگ طلب نیستیم، اما اگر کشوری بخواهد به خاک ما تجاوز کند، پاسخ کوبنده‌ای به آنها میدهیم.

 

دنیامالی درباره فدراسیون زورخانه‌ای افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، ورزش بومی و تمدنی ما است و از دیرباز ریشه‌اش در ایران است.

source