خبرورزشی‌گردی| عصبانیت پرویز مظلومی از بازیکنان استقلال/ فرهاد مجیدی: من خبرهای تیم را به روزنامه‌ها ندادم

اگرچه استقلال در روزهای پایانی شهریور سال ۹۰ توانست پرسپولیس را شکست بدهد و در شرایط مطلوبی قرار بگیرد، اما مصاحبه انتقادی مجتبی جباری از وضعیت تیم و منتشرشدن برخی اخبار ویژه از درون استقلال موجب شد تا پرویز مظلومی سرمربی وقت تیم به این مسئله واکنش نشان بدهد.

مظلومی در جریان گفت‌وگو با بازیکنان استقلال استقلال که گزارش کامل آن هجدهم مهر سال ۹۰ در خبرورزشی منتشر شد و چند روز سوژه مهم استقلال شده بود، از درز اخبار این تیم گلایه کرد و خطاب به آبی‌پوشان گفت: آقایان! چرا خبرنگار شده‌اید؟ چرا خبرهای تیم بیرون می‌رود؟ یکسری اخبار در اختیار روزنامه‌ها قرار می‌گیرد که قاعدتا غیر از بازیکنان و مربیان نباید فرد دیگری از آن‌ها مطلع باشد اما رسانه‌ها به راحتی در جریان قرار می‌گیرند! چرا اخبار را بیرون می‌دهید؟ معلوم است که بعضی از این خبرها توسط شما به بیرون درز پیدا می‌کند.

دقایقی پس از صحبت پرویز مظلومی، فرهاد مجیدی بازیکن آن زمان استقلال که متوجه برخی نگاه‌ها شده بود، واکنش نشان داد و گفت: پرویزخان! من حرفی از پول نزده‌ام و هیچ خبری هم از طرف من به روزنامه‌ها داده نشده است. هرگز چنین کاری را نمی‌کنم.

خبرورزشی‌گردی| عصبانیت پرویز مظلومی از بازیکنان استقلال/ فرهاد مجیدی: من خبرهای تیم را به روزنامه‌ها ندادم

source