روزنامه جوان: نباید با بیرانوند مماشات کرد

روزنامه جوان از برخوردی که تا امروز با علیرضا بیرانوند و مسائلی که ایجاد کرده، انتقاد کرده و نوشته: در صورت مماشات دوباره با این دروازه‌بان صرف ملی‌پوش بودنش یا روابط قابل توجه زنوزی، آیا دیگر سنگ روی سنگ بند می‌شود؟

روزنامه جوان: نباید با بیرانوند مماشات کرد

رویداد۲۴| علیرضا بیرانوند از وقتی قرارداد با پرسپولیس را فسخ کرد و به تراکتور رفت حاشیه ساز شد و حالا که می‌گوید هم جریمه را نمی‌دهد، اما شیرینی ۵ میلیاردی که داده را پس می‌گیرد بیش از قبل جنجال به پا کرده است.
روزنامه جوان معتقد است که از ابتدا با وی مماشات شده و دیگر بس است. این روزنامه نوشته: «چرا مجریان قانون باید حکمی صادر کنند که صدای زمین و زمان را در بیاورد و بی‌عدالتی آن آشکار و مشهود باشد؛ صرفاً بابت ملی‌پوش بودن بیرانوند! آیا وظیفه ملی‌پوش یک کشور به لحاظ اخلاقی سنگین‌تر از سایرین نیست؟ آیا اینگونه مماشات پالس‌های اشتباه به دیگر بازیکنان نمی‌دهد که از فردا هر کاری که دل‌شان خواست بکنند و خیال‌شان راحت باشد که به‌خاطر ملی‌پوش بودن، هیچ گزندی متوجه آن‌ها نخواهد شد؟»
«جوان» ادامه داده: «مطرح کردن ماجرای رشوه دادن به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که اگر دروغ باشد، اتهام افرا را دارد و اگر درست باشد باید بابت اقدام به این عمل حداقل یک‌سال محروم شود. اما وقتی وکیل بیرانوند می‌گوید او جو گیر شده که این حرف‌ها را به زبان آورده، یعنی هنوز هم به لطف و مرحمت مجریان قانون امید دارد. اما در صورت مماشات دوباره با این دروازه‌بان صرف ملی‌پوش بودنش یا روابط قابل توجه زنوزی، آیا دیگر سنگ روی سنگ بند می‌شود؟»
یادداشت نویس «جوان» نوشته: «از همین فردا هر کسی می‌تواند هر ادعایی را مطرح کند و سپس مدعی شود که جوگیر شده یا از روی عصبانیت حرفی زده که واقعیت نداشته و منتظر رحمت و مرحمت مجریان قانون باشد. همانطور که از همین فردا هر کسی می‌تواند اقدام به فسخ یک‌طرفه با باشگاهش کند و منتظر حکم‌هایی باشد که کوچک‌ترین گزندی برای او ندارند! البته باید از امتیاز ملی‌پوش بودن و داشتن ارتباطات خوب (بنا بر ادعا‌هایی که طی این مدت مطرح شده) برخوردار باشد تا اشتباهاتش هیچ تاوانی برایش نداشته باشد. همانطور که تا به امروز برای گلر سابق پرسپولیس نداشته و این بدعت نادرستی است که مجریان قانون پایه‌اش را در فوتبال ایران گذاشته‌اند!»

source