ویروس مصدومیت به اردوی بلژیک رسید


کد خبر : 2075534 |
18 مهر 1403 ساعت 08:13 |
4K بازدید |

2
دیدگاه


متس سلز، دروازه‌بان ناتینگهام فارست، به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات کشاله ران، از لیست تیم ملی بلژیک برای مسابقات لیگ ملت‌ها برای دیدار مقابل مقابل ایتالیا و فرانسه کنار گذاشته شد.

ویروس مصدومیت به اردوی بلژیک رسید

به گزارش “ورزش سه”، سلز ۳۲ ساله، که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در بازی اخیر ناتینگهام فارست مقابل چلسی با چندین سیو خوب به تساوی ۱-۱ تیمش کمک کرده بود، به دلیل این مصدومیت نمی‌تواند در بازی‌های ملی پیش رو حضور داشته باشد. این در حالی است که توماس کامینسکی، دروازه‌بان لوتون، نیز به دلایل شخصی از تیم ملی کنار رفته و مارتن وندوورد جایگزین او شده است.

به جای متس سلز، به جای او، اورتوین دی وولف، دروازه‌بان مچلن، به تیم ملی دعوت شده است. دی وولف ۲۷ ساله، که برای اولین بار در لیست اولیه تیم ملی قرار گرفته بود، اکنون به عنوان یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی بلژیک در این دوره از مسابقات لیگ ملت‌ها حضور خواهد داشت. او پیش از این در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ چهار بار برای تیم ملی زیر ۲۱ سال بلژیک بازی کرده است و به دلیل عملکرد خوبش در تیم مچلن به تیم ملی دعوت شده است.

تیم ملی بلژیک در این دوره از مسابقات لیگ ملت‌ها با چالش‌های بزرگی روبرو است، زیرا علاوه بر مصدومیت سلز، آمادو اونانا نیز به دلیل مصدومیت همسترینگ نمی‌تواند در این بازی‌ها شرکت کند.

source