بهترین مارک لباس ورزشی زنانه و مردانه موجود در بازار

بهترین مارک لباس ورزشی زنانه و مردانه در ایران پوما است که انواع لباس ورزشی مانند شورت و نیم تنه اسپرت، تیشرت ها و شلوارهای ورزشی را می توان از این برند تهیه کرد. برندهای لباس ورزشی زنانه و مردانه دیگری مانند آدیداس، ریباک، نایک و… در بازار وجود دارند که همگی از کیفیت های بسیار بالا و طراحی های جذاب بهره می برند.

8 تا از برترین برندهای لباس ورزشی زنانه و مردانه

لباس ورزشی یکی از تجهیزات مهم ورزشکاران است که توسط کمپانی ها و برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند و از لحاظ تنوع، کیفیت، طراحی و دوام تفاوت های زیادی با هم دارند.‌ کمپانی‌ های معروف در زمان طراحی هر لباس ورزشی نوع فعالیت های هر رشته را در نظر می گیرند و لباس را متناسب با آن طراحی می کنند تا ورزشکار در لباس آزادی عمل و حس راحتی زیادی داشته باشد. بهترین مارک های لباس ورزشی مردانه و زنانه موجود در بازار ایران عبارتند از:

  • پوما (Puma)
  • آدیداس (Adidas)
  • ریباک (Reebok)
  • مونیخ (Munich)
  • فیلا (Fila)
  • نایک (Nike)
  • آندرآرمور (Under armor)
  • کانورس (Converse)

مارک لباس ورزشی پوما (Puma)

برند پوما یکی از برندهای سرشناس لباس های ورزشی زنانه و مردانه است که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۲ با تولید کفش و صندل آغاز کرده و به مرور تولید محصولات دیگری مانند پوشاک ورزشی هم به لیست محصولات این برند اضافه شد.‌ محصولات برند پوما تنوع بسیار زیادی دارند و انواع لباس ورزشی مانند نیم تنه گیپوری، تیشرت و شلوارهای ورزشی، هودی، انواع کفش ورزشی و … را می توان از این برند تهیه کرد.‌ محصولات برند پوما به علت کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا در سر تا سر جهان طرفداران بسیاری دارند و به دلیل خلاقیت و نوآوری که در طراحی و تولید آن ها به کار رفته محبوبیت بسیاری در میان ورزشکاران حرفه ای جهان دارند و بسیاری از باشگاه های مطرح جهان لباس ورزشکاران خود را از این برند انتخاب می کنند.‌

برند ورزشی آدیداس (Adidas)

برند آدیداس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای تولید لباس ورزشی است که فعالیت خود را با تولید کفش های ورزشی با طراحی مینیمال آغاز کرد.‌ پس از جذب رضایت مشتریان و استقبال بی نظیر از کفش های تولید شده، تولید محصولات دیگری از جمله پوشاک را هم به لیست محصولات کمپانی خود اضافه کرد. محصولات آدیداس امروزه تنوع بسیار زیادی دارند و انواع کراپ تاپ کبریتی، گرمکن ورزشی، بلوز و شورت ورزشی، تیشرت و شلوار ورزشی، توپ، راکت، دئودرانت و … را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند.

برند کفش و لباس ورزشی ریباک (Reebok)

 

بهترین مارک لباس ورزشی زنانه و مردانه موجود در بازار

مارک ریباک جوزف معروف به ریباک یکی از بهترین برندهای تولید لباس های ورزشی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۵ زیر نظر ویلیام فاستر در انگلستان آغاز کرد.‌ برند ریباک از آغاز کار تا به حال انواع پوشاک و تجهیزات ورزشی را با کیفیت بسیار بالا و طراحی خلاقانه تولید می کند و شعار این برند ایجاد تحول مثبت و تناسب اندام است. برند ریباک برای تولید محصولات خود از پارچه های با کیفیت و فناوری روز دنیا بهره می گیرد؛ از این رو تمام محصولات آن راحت و با دوام هستند و بسیاری از ورزشکاران حرفه ای لباس های این برند را به علت راحتی و طراحی زیبایی که دارند، به سایر برندها ترجیح می دهند.‌

مارک لوازم ورزشی مونیخ (Munich)

برند مونیخ از برندهای مشهور اسپانیایی است که سابقه ای ۸۰ ساله در تولید انواع تجهیزات ورزشی دارد. برند مونیخ کار خود را نخست با طراحی کفش ورزشی فوتسال، هندبال و بوکس شروع کرد، سپس به تدریج بیزنس خود را توسعه داد. همچنین انواع کفش و پوشاک ورزشی مانند ست نیم تنه و شورتک، ست تیشرت و شورت اسپرت، ست تیشرت و شلوار، انواع کفش ورزشی، هودی و … را به لیست محصولات خود افزود. این برند در تولید محصولاتش کیفیت، راحتی و اصالت را سر لوحه کار خود قرار داده و همین سبب رضایت بالای مشتریان از برند مونیخ شده است.

لباس ورزشی با کیفیت فیلا (Fila)

برند کره ای ـ ایتالیایی فیلا یکی از مشهورترین برندهای لباس ورزشی زنانه و مردانه است که از سال ۱۹۱۲ میلادی فعالیت خود را در ایتالیا آغاز کرده و به واسطه تولید محصولات با کیفیت با طراحی جذاب و نوین محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. از سال ۲۰۰۷ به بعد امتیاز این برند توسط یک فرد کره ای به نام یون سو یون خریده شد؛ از این رو به برند ایتالیایی ـ کره ای مشهور است‌‌. برند فیلا فعالیت خود را نخست با تولید لباس زیر ورزشی آغاز کرد، اما به دلیل استقبال بی رویه از محصولات، تصمیم به تولید انواع لباس ورزشی برای زنان، مردان و کودکان گرفته شد.

مارک لباس ورزشی پرطرفدار نایکی (Nike)

 

بهترین مارک لباس ورزشی زنانه و مردانه موجود در بازار

برند نایکی فعالیت خود را از سال ۱۹۶۴ در کشور آمریکا آغاز کرد و آنچه که سبب محبوبیت برند نایکی در میان ورزشکاران شد، طراحی خاص لوگوی آن بود.‌ این برند لوگوی خود را از الهه موفقیت در یونان باستان اقتباس کرده است. محصولات برند محبوب نایکی تنوع بسیار زیادی دارند و انواع کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. تا به حال هر محصولی که از این برند روانه بازار شده رضایت بالای مشتریان را کسب کرده است و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود.

برند ورزشی آندر آرمور (Under Armor)

برند آندر آرمور یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای تولید محصولات ورزشی است. این برند محبوب فعالیت خود را از سال ۱۹۹۶ زیر نظر کوین پلانک کاپیتان اسبق تیم فوتبال دانشگاه مریلند آغاز کرد.‌ این برند انواع پوشاک ورزشی مانند گرمکن، تیشرت، هودی، شلوار، زانو بند، مچ بند، کاپشن و … را با طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالا طراحی و تولید می کند.

لباس و کفش ورزشی کانورس (Converse)

برند کانورس یکی از قدیمی ترین برندهای تولید محصولات ورزشی است که از سال ۱۹۰۸ تا به حال در این زمینه فعالیت می کند.‌ مشهورترین محصول این برند، کتانی های آل استار هستند که به دلیل راحتی فراوان، طراحی زیبا و دوام بالا محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر جهان پیدا کردند. محصولات این برند تنوع بسیار زیادی برای مردان و زنان دارند و بسیار شیک و راحت هستند.

نتیجه گیری

برند پوما بهترین مارک لباس ورزشی زنانه و مردانه در ایران است که انواع کفش و تیشرت های ورزشی با کیفیت و جذاب را تولید می کند. همچنین برندهای معروف دیگری مانند نایکی، آدیداس، ریباک، مونیخ، فیلا و آندر آرمور نیز لباس های ورزشی را با کیفیت عالی تولید می کنند و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند.


source